بیوگرافی نصرت میرعظیمی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نصرت میرعظیمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نصرت میرعظیمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «دودکش»، سریال تلویزیونی «پادری» و سریال تلویزیونی «تکیه بر باد» فعالیت داشته است.

زندگینامه نصرت میرعظیمی

بیوگرافی نصرت میرعظیمی

فعالیت هنری

نصرت میرعظیمی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۱ در سریال تکیه بر باد به کارگردانی بهزاد خداویسی و محمود معظمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دودکش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نصرت میرعظیمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، افسانه‌ پاکرو، مهدی فخیم‌زاده و شهرام عبدلی را تجربه کرد.

نصرت میرعظیمی در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نصرت میرعظیمی در این سال، بازیگری در سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی محسوب می‌شود.

دودکش

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نصرت میرعظیمی بازی در سریال دودکش بوده است. نصرت میرعظیمی سال ۱۳۹۲ سریال دودکش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدحسین لطیفی همکاری داشته است. نصرت میرعظیمی توانست با بازی در سریال دودکش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی و سیما تیرانداز بر تجارب او افزود.

نصرت میرعظیمی علاوه‌بر سریال دودکش، سال ۱۳۹۵ در سریال پادری نیز بازی کرده است. نصرت میرعظیمی این‌بار با محمدحسین لطیفی یعنی کارگردان سریال پادری و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز و نگار عابدی همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیامک خواهانی

در این سال‌ها نصرت میرعظیمی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شهین تسلیمی با ۳ مرتبه، لیدا عباسی با ۳ مرتبه، نگار عابدی با ۳ مرتبه، مهدی دانایی‌مقدم با ۳ مرتبه و یاس نوروزی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با نصرت میرعظیمی داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نصرت میرعظیمی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه