بیوگرافی جردن گاواریس

4 سال پیش
4.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی جردن گاواریس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Jordan Gavaris، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «Curse of Chucky»، سریال تلویزیونی «یتیم سیاه» و فیلم سینمایی «The Sea of Trees» فعالیت داشته است.

زندگینامه جردن گاواریس

بیوگرافی جردن گاواریس

فعالیت هنری

Jordan Gavaris در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Jordan Gavaris در این سال، بازیگری در سریال یتیم سیاه و فیلم Curse of Chucky به کارگردانی Don Mancini محسوب می‌شود.

Jordan Gavaris سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در سریال یتیم سیاه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. Jordan Gavaris توانست با بازی در سریال یتیم سیاه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تاتیانا مازلانی، Dylan Bruce، ماریا دویل کندی و Kristian Bruun بر تجارب او افزود.

Jordan Gavaris علاوه‌بر سریال یتیم سیاه، سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم Curse of Chucky نیز بازی کرده است. Jordan Gavaris این‌بار با Don Mancini یعنی کارگردان فیلم Curse of Chucky و هنرمندانی چون Chantal Quesnelle، Fiona Dourif، Danielle Bisutti و A Martinez همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی Jordan Gavaris آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لی میشل
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جردن گاواریس
4.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه