بیوگرافی اولین بروشو

4 سال پیش
بیوگرافی اولین بروشو
3/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی اولین بروشو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Evelyne Brochu، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «X Company»، سریال تلویزیونی «یتیم سیاه» و فیلم سینمایی «Pawn Sacrifice» فعالیت داشته است.

زندگینامه اولین بروشو

بیوگرافی اولین بروشو

فعالیت هنری

Evelyne Brochu نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در ۲۶ سالگی در فیلم Polytechnique به کارگردانی دنیس ویلنیو بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال یتیم سیاه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Evelyne Brochu محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Maxim Gaudette، Sébastien Huberdeau، Karine Vanasse و Martin Watier را تجربه کرد.

Evelyne Brochu در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Evelyne Brochu در این سال، بازیگری در سریال یتیم سیاه و فیلم Tom at the Farm به کارگردانی Xavier Dolan محسوب می‌شود.

سایر آثار

Evelyne Brochu سال ۱۳۹۲ در ۳۰ سالگی در سریال یتیم سیاه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. Evelyne Brochu توانست با بازی در سریال یتیم سیاه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تاتیانا مازلانی، Dylan Bruce، Jordan Gavaris و ماریا دویل کندی بر تجارب او افزود.

Evelyne Brochu علاوه‌بر سریال یتیم سیاه، سال ۱۳۹۳ در ۳۱ سالگی در فیلم Pawn Sacrifice نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولیویا وایلد

Evelyne Brochu این‌بار با ادوارد زوئیک یعنی کارگردان فیلم Pawn Sacrifice و هنرمندانی چون توبی مگوایر، لیو شرایبر، پیتر سارسگارد و مایکل استلبرگ همکاری داشت.

در این سال‌ها Evelyne Brochu با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Pierre-Yves Cardinal با ۲ مرتبه

بیشترین همکاری را با Evelyne Brochu داشته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اولین بروشو
3/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه