بیوگرافی حسین حسینی

6 سال پیش
بیوگرافی حسین حسینی
4.2/5 - (107 امتیاز)

بیوگرافی حسین حسینی به همراه داستان زندگی و عکس های اینستاگرامی وی

سید حسین حسینی (زاده ۹ تیر ۱۳۷۱ ، شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان در تیم باشگاهی استقلال تهران بازی می‌کند. حسینی پس از دو فصل حضور در استقلال، در سال ۹۳ برای گذراندن خدمت سربازی به صورت قرضی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست. او با موفقیت ۸۷۴ دقیقه متوالی در بسته نگه داشتن دروازه استقلال تهران به تنهایی رکوردار کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران است. وی مانوئل نویر و سید مهدی رحمتی را الگوی خود در فوتبال قرار داده‌است.

زندگینامه حسین حسینی

بیوگرافی حسین حسینی

آغاز فعالیت ورزشی

شروع حرفه ای
فوتبالم را از سال ۱۳۸۶ با جوانان برق شیراز در ۱۵ سالگی شروع کردم ابتدا هافبک راست بازی میکردم که به پیشنهاد مربی سابقم آقای راستی دروازه بان شدم و مسیر زندگی ورزشی ام به کل تغییر کرد.

از برق تا استقلال
در سال ۱۳۸۹ به تیم بزرگسالان برق شیراز آمد اما بیشتر از دو بازی نتوانست درون دروازه بایستد، سپس در سال ۹۱ بعنوان دروازه دوم مهدی رحمتی به تیم استقلال تهران پیوست.

حاشیه ها

منصوریان و بازی های کوتاه
حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش در فصل ۹۵ – ۹۶ به استقلال تهران بازگشت در این فصل، علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه‌ بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل مقابل تیم‌ های نفت تهران و سپاهان داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی یک یک پایان یافتند.
همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ ۹۶ – ۹۵ جایگزین رحمتی شود و با واکنش‌ های زیبایش دروازه اش را بسته نگه دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زوران گاییچ

ازدواج
سید حسین حسینی در بهار سال ۹۶ ازدواچ کرد و متاهل می باشد.

شفر و حسینی
با ورود شفر به تیم استقلال و رفتن منصوریان در فصل ۹۶ – ۹۷ ، سید حسین حسینی جای کاپیتان مهدی رحمتی را درون دروازه گرفت و خیلی زود توجهات رو به سمت خود جلب کرد.

شکستن تمام رکورد های لیگ
سیدحسین حسینی یک هفته پس از ثبت رکورد بیشترین دقایق کلین‌ شیت در لیگ برتر ۹۶ -۹۷ به نام خود، رکوردهای دیگری هم ثبت کرد حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود تا دقیقه ۱ بازی استقلال و سایپا در ۲۲ دی ۹۶ از رکورد ۸۰۲ دقیقه گل نخوردن احمدرضا عابدزاده عبور کرد.

دروازه‌ بان جوان استقلال همچنین تا دقیقه ۵۶ این مسابقه گل نخورد تا علاوه بر شکستن رکورد ناصر حجازی با ۸۳۷ دقیقه گل نخوردن پیاپی، موفق شد رکورد ۸۴۴ دقیقه‌ ای بهرام مودت را بشکند تا با ثبت بیشترین دقایق متوالی کلین‌ شیت در میان دروازه‌ بانان ایرانی، تاریخ‌ ساز شود.

دعوت به تیم ملی
سید حسین حسینی پس از درخشش در تیم ملوان بندرانزلی، در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

وی پس از درخشش در تیم استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کیروش دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود.

تیم ها و فعالیت های ورزشی سید حسین حسینی

باشگاه های جوانان
۲۰۱۰–۲۰۱۲ برق شیراز

باشگاه های حرفه ای

۲۰۱۲- برق شیراز ۳

استقلال

ملوان بندرانزلی(سربازی)

تیم ملی
۲۰۰۷–۲۰۰۹ زیر ۱۷ سال ایران
۲۰۱۰–۲۰۱۲ زیر ۲۰ سال ایران
۲۰۱۲–۲۰۱۴ زیر ۲۲ سال ایران

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندرس اسکوبار
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حسین حسینی
4.2/5 - (107 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه