بيوگرافی مینا وحید

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مینا وحید
Rate this post

بيوگرافی مینا وحید همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

مینا وحید (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت) دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

زندگينامه مینا وحید

بيوگرافی مینا وحید

شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌است. دیگر نقش های مینا وحید در فیلم هایی مثل کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) و هایلایت شکل گرفت. یک خواهر و یک برادر بنام میلاد دارد، لمس دست های رضا کیانیان در فیلم کفشهایم کو مدتی وی را وارد حاشیه کرد. فعالیت خود را از زمان دانشجویی با تئاتر آغاز کرد. بعد از اتمام درس در دانشگاه به پیشنهاد یکی از دوستان نویسنده اش سر یک کار سینمایی رفت تا برای همکاری در کارهای بعدی بعنوان نویسنده به توافق برسد، سر همون کار اولین پیشنهاد بازیگری را بدلیل ترس و استرس رد می کند. اولین تجربه اش با تله فیلم تلویزیونی ساعت به وقت صفر در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی احمد مودنی بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش در آمد. بعد از اولین تجربه با فیلم ساعت به وفت صفر در تله فیلم حنا نقش اول بازی کرد اما این بازی چندان دیده نشد، سپس مدتی را برای نوشتن فیلمنامه و ورزش گذارند در خانه گذراند.

حاشيه ها

جنجال فیلم کفشهایم کو ؟
جمله ای که در ابتدای این فیلم روی پرده نمایش نقش می بندد حکایت از این دارد که دستهایی در طول فیلم رضا کیانیان را لمس می کند دستان همسر واقعی او هستند، مینا وحید در این فیلم نقش دختری رضا کیانیان را بازی می کرد که با مصاحبه وی مشخص شد این ارتباط و لمس دست ها توسط خود وی انجام شده بود. همین فیلم موجب حمله چند سایت و خبرگزاری به عوامل فیلم شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جهان قشقایی (جهان)

سریال شهرزاد
مینا وحید در سریال معروف شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که در شبکه پخش خانگی طرفدارن زیادی داشت ایفاگر نقش مریم همسر بابک با بازی امیر حسین رستمی است اما نقش وی در اواخر سریال با مرگ تراژدیک به پایان رسید و در فصل دوم حضور نخواهد داشت.

فعاليت های هنری مینا وحید

سینما
ساعت به وقت صفر ۱۳۹۰
گیرنده ۱۳۹۰
دوران عاشقی ۱۳۹۳
کفشهایم کو؟ ۱۳۹۴
هایلایت ۱۳۹۶

تلویزیون
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۹۰
دختران حوا ۱۳۹۱
شهرزاد (شبکه خانگی) ۱۳۹۳

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی مینا وحید
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه