بیوگرافی علیرضا منصوریان

6 سال پیش
بیوگرافی علیرضا منصوریان
Rate this post

بیوگرافی علیرضا منصوریان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
علیرضا منصوریان دوباره بر سر زبان ها افتاد، به مرور زمان باز هم تیمش را جمع کرد و برد مقابل پرسپولیس او را تبدیل به یک چهره ویژه کرد.

زندگینامه علیرضا منصوریان

بیوگرافی علیرضا منصوریان

شروع فعالیت ورزشی

علیرضا منصوریان (زاده ۱۱ آذر ۱۳۵۰) فوتبال را به صورت رسمی و از سال ۱۳۶۶ در تیم بنیاد شهید تهران آغاز کرد و بعد از ۲ فصل بازی در این تیم برای گذراندن خدمت سربازی در سال ۱۳۷۰ به تیم فجر سپاه تهران پیوست. پس از پایان خدمت سربازی و به دلیل درخشش در تیم فجر سپاه، در سال ۱۳۷۲ راهی تیم تازه‌تأسیس و متمول پارس خودرو شد. بازیکن سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال و آنالیزور تیم ملی فوتبال بود.
وی در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران و جانشین پرویز مظلومی انتخاب شد. هم چنین در ۲۹ شهریور ۹۶ از سرمربی گری استقلال استعفا داد.

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پارس خودرو، استقلال تهران، اشکودا یونان، آپولون اسمیرنیس و سن پائولی بازی کرده‌است.

وی سرانجام در ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ پس از بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال، از دنیای بازی در فوتبال کناره‌گیری کرد. لقب او در میان هواداران استقلال «علی منصور» است.

حاشیه ها

آکادمی فوتبال استقلال
منصوریان پس از کناره‌گیری از بازی، از سوی علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه، به‌عنوان رئیس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال منصوب شد.
در بهمن ماه ۱۳۸۷ پس از بازی تیم فوتبال زنان استقلال با تیم نوجوانان این باشگاه که زیر نظر آکادمی اداره می‌شود، از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پنج میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. در پی این ماجرا تیم فوتبال زنان استقلال منحل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوردن هندرسون

مربی گری در تیم ملی
منصوریان در سال ۲۰۱۱ همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ اعزام شد که در آنجا وی به‌عنوان دستیار افشین قطبی اجرای مسئولیت می‌کرد. همچنین، پس از جدایی افشین قطبی از تیم ملی فوتبال ایران او به عنوان سرمربی تیم ملی در مقابل تیم ملی فوتبال روسیه حاضر شد که در ان دیدار تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجهٔ ۱–۰ تیم ملی فوتبال روسیه را شکست دهد.

محمدامین حاج‌محمدی بازیکن نفت تهران در رابطه با تیم ملی امید در زمان مربیگری او گفته‌است: ما ۳ سال در تیم امید با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی بودیم و حتی با تیم‌های اروپایی هم بازی کردیم امّا یک باخت نداشتیم.

رستوران‌های علی‌رضا منصوریان
منصوریان پس از عقد قرارداد با استقلال، چند شعبه رستوران در مناطق لوکس تهران افتتاح کرد.

افتخارات ورزشی علیرضا منصوریان

بازیکن
استقلال
لیگ فوتبال ایران (۲): ۱۳۷۶، ۸۵–۱۳۸۴، نایب قهرمانی (۱): ۸۳–۱۳۸۲
جام حذفی (۲) ۷۵–۱۳۷۴، ۸۷–۱۳۸۶، نایب قهرمانی (۱): ۸۳–۱۳۸۲
مربی
نفت تهران
جام حذفی نایب قهرمانی: ۹۴–۱۳۹۳
استقلال
لیگ برتر خلیج فارس نایب قهرمانی: ۹۶–۱۳۹۵
فردی
مربی برگزیده ماه توسط ایفکا: مارس ۲۰۱۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا منصوریان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه