بیوگرافی ایسکو

6 سال پیش
بیوگرافی ایسکو
4/5 - (27 امتیاز)

بیوگرافی ایسکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
فرانسیسکو رومن آلارکون سوارز (به اسپانیایی: Francisco Román Alarcón Suárez) ملقب به ایسکو بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان هافبک هجومی برای تیم باشگاه فوتبال رئال نومانسيا و اسپانیا بازی می‌کند.

زندگینامه ایسکو

بیوگرافی ایسکو

زندگی شخصی و فوتبالی

ایسکو در آوریل ۱۹۹۲ در محله آرویو دلا مایل، در بنالمادنا، مالاگا، اندلس متولد شد. او در ۱۴ سالگی در تورنمنتی با تیم منتخب آندلس توسط استعدادیابان والنسیا کشف شد و به عنوان عضو ذخیره در این تیم مشغول به بازی شد.

او بعدها به تیم زیر ۱۷ سال اسپانیا ملحق شد. در ۱۸ سالگی تصمیم به تغییر باشگاه گرفت. در لاروسالدا، زیر نظر پلگرینی، تمرین کرد. ایسکو توانست در لالیگا و تیم ملی خوب بازی کند و مقابل اروگوئه در قطر، زیر نظر ویسنته دل بوسکه، بازی کرد و بعد از آن با ۲۴ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

حمله تماشاگر اسرائیلی به وی
تماشاگری از اسراییل در دیدار برابر اسپانیا (دور آخر بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه) در تاریخ نهم اکتبر ۲۰۱۷ با چاقو قصد حمله به ایسکو را داشت که توسط پلیس دستگیر شد.

کفش دو میلیون یوریی ایسکو

ایسکو آلارکون پسر طلایی فوتبال اسپانیا در فصل جدید نمایشی چشم نواز را در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا داشته است و اخیرا قراردادش با کهکشانی ها را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است. همین دلایل کافیست تا دو غول صنعت پوشاک برای امضای قرارداد جدید با ایسکو با هم به رقابت بپردازند. این بازیکن در حال حاضر با کمپانی نایک قرار دارد اما زمان این قرارداد در پایان سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید و کمپانی آلمانی آدیداس سعی دارد برای جلب رضایت ایسکو کفش هایی ۲ میلیون یورویی را به وی پیشنهاد دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویلفردو لئون

افتخارات ورزشی ایسکو

بهترین بازیکن جوان اروپا ۲۰۱۲
قهرمانی با رئال در لیگ قهرمان اروپا ۲۰۱۳.۲۰۱۴
قهرمانی با رئال در جام حذفی اسپانیا ۲۰۱۳.۲۰۱۴
قهرمانی با رئال در سوپر کاپ اروپا ۲۰۱۴
قهرمانی با رئال در لیگ قهرمان اروپا ۲۰۱۵.۲۰۱۶
قهرمانی با رئال در سوپر کاپ اروپا ۲۰۱۶
قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان ۲۰۱۶.۲۰۱۷.۲۰۱۸
قهرمانی با رئال در لالیگا ۲۰۱۶.۲۰۱۷
قهرمانی با رئال در سوپر کاپ اروپا ۲۰۱۷
قهرمانی با رئال در سوپر کاپ اسپانیا ۲۰۱۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایسکو
4/5 - (27 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه