بیوگرافی نلسون سمدو

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نلسون سمدو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
نلسون کابرال سمدو (پرتغالی: Nélson Cabral Semedo؛ زادهٔ ۱۶ نوامبر ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل پرتغال است.

زندگینامه نلسون سمدو

بیوگرافی نلسون سمدو

شروع فعالیت ورزشی

حضور در تیم دوم بنفیکا

لسینیو از فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ در تیم دوم بنفیکا مورد توجه فوتبال نویسان پرتغالی قرار گرفت.

تسلط و توانایی‌های او در پارامترهای تهاجمی خیلی زود وارد رسانه‌های پرتغال شد تا نلسینیو زیر ذره بین قرار گیرد.

توانایی بالا در بازی در پست های مختلف

استعداد جوان پرتغالی زیر نظر هلدر کریستووائو، سرمربی تیم دوم بنفیکا، بیشتر مقطع آن فصل را در چینش‌های مختلف به عنوان فول بک راست به میدان رفت. با این حال همان‌طور که گفته شد، توانایی‌هایش در پارامترهای تهاجمی به قدری بود که می‌توانست حتی یک خط هم جلوتر بازی کند.

به همین علت بود که کریستووائو در بعضی بازی‌ها از

چینش ۲-۵-۳ یا ۳-۴-۳ استفاده کرد تا سمدو بتواند

در پست وینگ بک راست به میدان رود.

کریستووائو حتی پا را فراتر گذاشت و در چینش ۱-۴-۱-۴ از نلسینیو به عنوان بازیکن سمت راست در پشت تک مهاجم نیز استفاده کرد. نلسینیو اما به تمامی این تغییرات پاسخ مثبت نشان داد چرا که در فاز تهاجمی بسیار پرتحرک و پویا بود. درخشش در تیم دوم بنفیکا خیلی زود زمینه را برای رسیدن به تیم اصلی فراهم کرد. نلسینیو فصل گذشته در همان شروع کار خیلی زود تبدیل به یکی از ارکان اصلی تیمِ روی ویتوریا شد.

نلسینیو تمامی فصل را به عنوان فول بک راست در سطح اول فوتبال پرتغال در تیمی همچون بنفیکا به میدان رفت تا خیلی زود پله‌های ترقی را طی کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیکولا آنلکا

او در ۳۱ بازی در مجموع ۲۷۷۹ دقیقه در لیگ پرتغال به میدان رفت و موفق شد آمار ۱ گل و ۶ پاس گل را ثبت کند که آمار پاس گل‌هایش در سطح لیگ پرتغال کاملاً قابل بحث و تأمل است.

تیم های باشگاهی سمدو

بنفیکا
سمدو متولد شهر لیسبون است و در تیم جوانان سینترنسه بازی می‌کرد. او در ژانویه ۲۰۱۲، قراردادی ۵ ساله با بنفیکا بست. وی برای مدتی هم در تیم دسته سومی فاطیما بازی کرد.

بارسلونا
سمدو در چهاردهم ژوئیه ۲۰۱۷ به بارسلونا پیوست. او قراردادی ۵ ساله دارد و بارسلونا برای خرید او، ۳۰٫۵ میلیون یورو به بنفیکا پرداخت. البته پاداش‌های دیگری نیز برای بنفیکا در نظر گرفته شده که بسته به تعداد بازی سمدو در بارسلونا است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نلسون سمدو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه