بیوگرافی پاکان شیرازیانی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام پاکان شیرازیانی
4.7/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی پاکان شیرازیانی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

پاکان شیرازیانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۷۰ در تهرن، خواننده و آهنگساز است.

زندگینامه پاکان شیرازیانی

بیوگرافی پاکان شیرازیانی

فارغ التحصیل لیساس رشته الکترونیک می باشد، در هنرستان درس خوانده است و در یک خانواده کم‌جمعیت به دنیا اومدم و یک خواهر کوچک‌ تر از خودم دارم، او خودش را شیطون ولی آروم معرفی می کند.

آغاز کار هنری

شروع فعالیت هنری ام اول با خوانندگی بود. حدود سه سال صداسازی و آواز کار کردم در کنار استاد حصیری و بعد موسیقی رو شروع کردم. آهنگسازی هم انجام می دم و البته بعضی وقت ها ترانه هم می نویسم.

حاشیه ها

درس به خاطر خانواده پاکان شیرازیانی
به موسیقی علاقه داشتم، درس رو به خاطر خانواده و پدر و مادر ادامه داد. از ترم های آخر درس سرگرم موسیقی بودم. بعد از تموم شدن دوره هنرستان موسیقی رو شروع کردم. به همراه دوستم آقای اشکان آزاد وارد موسیقی شدیم البته اشکان قدیمی‌تر بود اما من از همون زمان و درکنار ایشون شروع کردم.

تیتراژ برنامه شب کوکو و شهرت پاکان شیرازیانی
از سال ۹۰ تا سال ۹۴ که حدود ۱۹ تک آهنگ در فضای مجازی منتشر کردم، تیتراژ برنامه شب کوک می‌ شد بیستمین تک آهنگم و خداروشکر این اتفاق خیلی برام خوب بود. وی از این برنامه اسمش سر زبان ها افتاد.

همکاری با برادران دمیرچی پاکان شیرازیانی
هشت سال هست که دارم کار موزیک می‌ کنم چهارساله که حرفه ای‌ وارد مارکت موسیقی شده‌ ام از زمانی که وارد مارکت شدم با برادران دمیرچی کار می کردم، قبل از شب کوک و قبل از این‌ که چنین برنامه ایی ساخته بشود، سال ۹۰ بود که اولین ترک من به اسم بی وحشت پخش شد. که خداروشکر کار بدی از آب در نیومد و خودم هم دوستش داشتم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نوید محمدزاده

سبک فعالیت پاکان شیرازیانی
من خودم کارهایی احساسی آروم رو دوست دارم که بتونه ذهن مخاطب رو درگیر کنم سعی کردم این فضا در کارهام دیده بشه، نه اینکه کار شاد نداشته باشم، ولی خب این سبک رو ترجیح می دم.

علاقه به فرزاد و سیروان پاکان شیرازیانی
کارهای فرزاد فرزین رو خیلی دوست دارم. حس می‌کنم که خیلی خوب داره کار می کنه. فرزاد رو ترجیح می دم و کارهاش رو گوش می‌ کنم، همچنین از سیروان خسروی بخاطر نوع خواندشان و سبک آهنگسازی خیلی خوشم می آید.

اوقات فراغت پاکان شیرازیانی
علاقه زیاد به والیبال دارم، والیبال بازی میکنم، و pes بازی میکنم.

همکاری با داوران شب کوک پاکان شیرازیانی
پوریا حیدری دوست خیلی خوب و صمیم من است، برنامه هایی هم برای همکاری مشترک در آینده داریم که هنوز قطعی نشده، همکاریم با مهدی یغمایی و فرهاد برنجان در پروژه شب کوک شکل گرفت با فریدون آسرایی قبل از شب کوک در ارتباط بودم در چند کار هم باهم همکاری داشتیم در بخش ملودی ولی شب کوک باعث شد این همکاری نزدیک تر و جدی تر شود.

فعالیت های هنری پاکان شیرازیانی

آهنگ ها:
آدم نمیشم
خودت بیا
من دیوونه
صدامو میبرم بالا (تیتراژ پایانی سری جدید شب کوک)
میترسی
گناهکار
لعنت به پائیز
کوله بار
بی وحشت
دیگه بی تو نمی میرم
نارین با حضور رامین محمودی
کوک ایرانی (تیتراژ شب کوک)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی پاکان شیرازیانی
4.7/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه