بیوگرافی لی‌لی ریب

4 سال پیش
3.9/5 - (32 امتیاز)

بیوگرافی لی‌لی ریب به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Lily Rabe، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «لبخند مونالیزا»، سریال تلویزیونی «داستان ترسناک آمریکایی» و فیلم سینمایی «همه چیزهای خوب» فعالیت داشته است.

زندگینامه لی‌لی ریب

بیوگرافی لی‌لی ریب

فعالیت هنری

Lily Rabe نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در ۲۱ سالگی در فیلم لبخند مونالیزا به کارگردانی مایک نیوول بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال داستان ترسناک آمریکایی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Lily Rabe محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جولیا رابرتس، کیرستن دانست، جولیا استایلز و مگی جیلنهال را تجربه کرد.

Lily Rabe در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Lily Rabe در این سال، بازیگری در سریال داستان ترسناک آمریکایی و فیلم Letters from the Big Man به کارگردانی Christopher Munch محسوب می‌شود.

Lily Rabe سال ۱۳۹۰ در ۲۹ سالگی در سریال داستان ترسناک آمریکایی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. Lily Rabe توانست با بازی در سریال داستان ترسناک آمریکایی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Lady Gaga، کتی بیتس، Angela Bassett و ایوان پیترز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین نورعلی

در این سال‌ها Lily Rabe با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کیرستن دانست با ۲ مرتبه و Aleksa Palladino با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Lily Rabe داشته‌اند.

گزیده فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که لیلی ریب در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است:

لبخند مونا لیزا
بدون رزرو
چه اتفاقی افتاده؟
زمزمه (مجموعه تلویزیونی)
داستان ترسناک آمریکایی (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی‌لی ریب
3.9/5 - (32 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه