بیوگرافی تاتیانا مازلانی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی تاتیانا مازلانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تاتیانا مازلانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «سوگند»، فیلم سینمایی «Woman in Gold» و سریال تلویزیونی «یتیم سیاه» فعالیت داشته است.

زندگینامه تاتیانا مازلانی

بیوگرافی تاتیانا مازلانی

فعالیت هنری

تاتیانا مازلانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۳ در ۱۹ سالگی در فیلم Ginger Snaps 2: Unleashed به کارگردانی Brett Sullivan بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال یتیم سیاه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تاتیانا مازلانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Emily Perkins، Brendan Fletcher، Katharine Isabelle و Susan Adam را تجربه کرد.

تاتیانا مازلانی در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم تاتیانا مازلانی در این سال، بازیگری در سریال یتیم سیاه و فیلم Cas & Dylan به کارگردانی Jason Priestley محسوب می‌شود.

سایر آثار

تاتیانا مازلانی سال ۱۳۹۲ در ۲۸ سالگی در سریال یتیم سیاه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. تاتیانا مازلانی توانست با بازی در سریال یتیم سیاه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Dylan Bruce، Jordan Gavaris، ماریا دویل کندی و Kristian Bruun بر تجارب او افزود.

تاتیانا مازلانی علاوه‌بر سریال یتیم سیاه، سال ۱۳۹۱ در ۲۷ سالگی در فیلم سوگند نیز بازی کرده است. تاتیانا مازلانی این‌بار با Michael Sucsy یعنی کارگردان فیلم سوگند و هنرمندانی چون ریچل مک آدامز، چنینگ تاتوم، سام نیل و جسیکا لنگ همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چوی سو جونگ

در این سال‌ها تاتیانا مازلانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Dustin Milligan با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تاتیانا مازلانی داشته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تاتیانا مازلانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه