بیوگرافی سوفی نیلیس

4 سال پیش
3.2/5 - (121 امتیاز)

بیوگرافی سوفی نیلیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Sophie Nélisse، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «کتاب دزد»، سریال تلویزیونی «Vertige» و فیلم سینمایی «Pawn Sacrifice» فعالیت داشته است.

زندگینامه سوفی نیلیس

بیوگرافی سوفی نیلیس

فعالیت هنری

Sophie Nélisse نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در ۱۱ سالگی در فیلم Monsieur Lazhar به کارگردانی Philippe Falardeau بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کتاب دزد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Sophie Nélisse محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Mohamed Fellag، Émilien Néron، Marie-Ève Beauregard و Vincent Millard را تجربه کرد.

Sophie Nélisse در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Sophie Nélisse در این سال، بازیگری در فیلم کتاب دزد به کارگردانی Brian Percival محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Sophie Nélisse بازی در فیلم کتاب دزد بوده است. Sophie Nélisse سال ۱۳۹۲ در ۱۳ سالگی در فیلم کتاب دزد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Brian Percival همکاری داشته است. Sophie Nélisse توانست با بازی در فیلم کتاب دزد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جفری راش، امیلی واتسون، Roger Allam و Heike Makatsch بر تجارب او افزود.

Sophie Nélisse علاوه‌بر فیلم کتاب دزد، سال ۱۳۹۳ در ۱۴ سالگی در فیلم Pawn Sacrifice نیز بازی کرده است. Sophie Nélisse این‌بار با ادوارد زوئیک یعنی کارگردان فیلم Pawn Sacrifice و هنرمندانی چون توبی مگوایر، لیو شرایبر، پیتر سارسگارد و مایکل استلبرگ همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پژمان کلانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوفی نیلیس
3.2/5 - (121 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه