بیوگرافی هری کین

6 سال پیش
بیوگرافی هری کین
4.7/5 - (179 امتیاز)

بیوگرافی هری کین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هری کِین (انگلیسی: Harry Kane؛ زاده ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال است. وی با درخشش در تیم تاتنهام به تیم ملی انگلیس دعوت شد.

زندگینامه هری کین

بیوگرافی هری کین

فعالیت ورزشی

او تاکنون در دو فصل پیاپی ۲۰۱۵–۲۰۱۶ و ۲۰۱۶–۲۰۱۷ توانسته با درخشش با پیراهن تاتنهام دوبار آقای گل لیگ جزیره شود و همچنین در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ با پیراهن تاتنهام نایب قهرمانی لیگ جزیره را نیز تجربه کرده‌است. وی در سال ۲۰۱۷ با ۵۶ گل، بهترین گلزن این سال لقب گرفت.

او برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی انگلیس دعوت شد و در مسابقات یورو ۲۰۱۶ نیز به همراه تیم حضور داشت. او در سال ۲۰۱۷ پس از خداحافظی وین رونی از تیم ملی فوتبال انگلستان، به کاپیتانی این تیم ملی برگزیده شد و هم‌اکنون نیز می‌باشد. همچنین او در سال ۲۰۱۷–۲۰۱۸ کفش برنزی را بعد از لیونل مسی (کفش طلا) و محمد صلاح (نقره‌ای) با زدن ۳۰ گل تصاحب کرد.

او همچنین بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ کشور انگلیس شد. او ۴۷ گل در مجموع رقابت‌ها در فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸ به ثمر رساند که ۱۵ تای آن را با پای چپ و ۱۶ تای آن را با پای راست و ۹ تای آن را با سر زد و به همین دلیل خیلی از کارشناسان او را بهترین ماشین گلزنی جهان می‌دانند. او همچنین در جام جهانی ۲۰۱۸ آقای گل شد.

تمدید قرارداد هری کین با تاتنهام

او که سال ۲۰۱۷ بهترین گلزن فوتبال دنیا شد و فصل گذشته نیز در همه رقابت ها ۴۱ گل برای تاتنهام به ثمر رساند، نقش مهمی در سومی تیمش در لیگ جزیره و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ایفا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیکولای نیکولوف

طبق گزارش میرر، دستمزد کین از هفته ای ۱۰۰ هزار پوند به ۲۰۰ هزار پوند افزایش یافته و به این ترتیب او سالانه ۱۵ میلیون پوند دریافت خواهد کرد. پس از تمدید قرارداد پوچتینو، این خبر خوب دیگری بود که تاتنهامی ها به فاصله دو هفته دریافت کرده اند.

رکورددار جام جهانی

هری کین مهاجم ملی پوش انگلیسی تاتنهام با توجه به گلی که در دیدار برابر پاناما در چارچوب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ به ثمر رساند ۴ گله شد و به رکورد تاریخی دست یافت و بالاتر از راجر هانت و گری لینه کر قرار گرفت.

براساس این گزارش هری کین تا این لحظه از بازی انگلیس -پاناما با ۲ گلی که به ثمر رساند تا این جا کار ۴ گل به ثمر رسانده و این در حالی است که راجر هانت در جام جهانی ۱۹۶۶ و گری لینه کر در جام جهانی ۱۹۸۶ موفق به ثبت رکورد ۳ گل شده بودند.

افتخارات ورزشی

تاتنهام

Football League Cup runner-up: 2014–۱۵

انگلیس

FIFA World Cup fourth place: 2018

شخصی

Millwall Young Player of the Year: 2011–۱۲
Premier League Player of the Month: January 2015, February 2015, March 2016, February 2017, September 2017, December 2017
PFA Team of the Year: 2014–۱۵ Premier League,ّ ۲۰۱۵–۱۶ Premier League, 2016–۱۷ Premier Leagu 2017–۱۸ Premier League
PFA Young Player of the Year: 2014–۱۵
Tottenham Hotspur Player of the Year: 2014–۱۵
Premier League Golden Boot: 2015–۱۶
PFA Fans’ Player of the Year: 2016–۱۷
Football Supporters’ Federation Player of the Year: 2017
England Player of the Year Award: 2017
FIFPro World XI 5th team: 2017
FIFA World Cup Golden Boot: 2018
FIFA World Cup Dream Team: 2018

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستین پولیسیک
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هری کین
4.7/5 - (179 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه