بیوگرافی اسماعیل حلالی

5 سال پیش
4.6/5 - (18 امتیاز)

بیوگرافی اسماعیل حلالی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اسماعیل حلالی (زاده ۲۲ مرداد ۱۳۵۲ تبریز) بازیکن سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.

 زندگینامه اسماعیل حلالی

بیوگرافی اسماعیل حلالی

فعالیت ورزشی

وی ۶ سال عضو باشگاه پرسپولیس بوده است و در ۱۱۸ بازی که با لباس این تیم به زمین رفت ۱۰ گل به ثمر رساند.وی در دربی معروفی که پرسپولیس در ان نه نفره شد یکی از دو اخراجی پرسپولیس بود

حلالی سابقه بازی برای باشگاه‌های تراکتورسازی ٬ صنعت نفت٬ پیکان ٬ استقلال اهواز و شاهین بوشهر را نیز دارد. وی ۱۵ بازی ملی در کارنامه دارد.

بخشی از مصاحبه

حلالی درباره کمک به اهالی خانه در خانه تکانی گفت : فعلاً که خانه را تکان ندادیم.

انگار عیدنیست و شور و ذوقی برای آغاز سال جدید در خانه ما وجودندارد بازیکن سابق استقلال در خصوص نخستین جایی که براب دیدوبازدیدعیدمیرود ،‌گفت : عید امسال قراراست به همراه خانواده ام به تبریز برویم ودر اولین فرصت به دیدار پدر ومادرم می روم . حلالی در مورد رسم ورسومات مردم تبریز در ایام عید گفت : اکثرمردم تبریز لحظه سال تحویل را در خانه بزرگانشان جمع می شوند وآغاز سال جدید را در کنار هم جشن می گیرند . وی درباره سال ۹۲ به نام سال مار بیان کرد در سال مار همه یکدیگر را نیش می زنند حلال درباره بهترین خاطره اش در ایام عید افزود یک مادر بزرگ داشتیم که اول عید به خانه اش می رفتم .

وی زیاد غر می زد و من به زور ازش عیدی می گرفتم . بازیکن سابق پرسپولیس درباره بدترین خاطره اش در ایام عیدبیان کرد یکی از اقوام سال گذشته نزدیک به ایام عید در راه رفتن به شهرستان بودکه به خاطر بی احتیاطی تصادف کرد . متأ‌سفانه خودش وهمسرش مردند وفقط دوتا بچه اش زنده ماندند . حلالی د رخصوص تدارک سفره هفت سین در ایام عید گفت :

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استفانی مک‌من

چیدن سفره هفت سین در لحظه سال تحویل یکی از سنتها دیرین ایرانیان است که ما هم در خانه آن را آماده می کنیم . وی درباره دروغ ۱۳گفت : مسئولان تیم ملی فوتبال برزیل ، اسکولاری سرمربی تیمشان را کنار گذاشتند و از یونس باهنرخواستندکه سرمربیگری تیمشان را در جام جهانی۲۰۱۴برزیل قبول کند . حلالی در پایان درباره دعایش در لحظه سال تحویل گفت : همیشه دعای من در لحظه سال تحویل این است که هیچ کس از دستم ناراحت نشود. آرزویم برای همه ملت ایران در سال ۹۱سلامتی و داشتن دل خوش است

جزییات بیشتر : اسماعیل حلالی بازیکن پرسپولیس مهمان خندوانه +بیوگرافی

افتخارات ورزشی

به عنوان بازیکن

تراکتورسازی

Hazfi Cup: 1993–۹۴ (Runner-up)

پرسپولیس

Iranian league (5): 1995–۹۶, ۱۹۹۶–۹۷, ۱۹۹۸–۹۹, ۱۹۹۹–۰۰, ۲۰۰۱–۰۲, ۲۰۰۰–۰۱ (Runner-up)
Hazfi Cup (1): 1998–۹۹

به عنوان مربی

پرسپولیس ب

Tehran provincial league (1): 2011–۱۲
Tehran Hazfi Cup (1): 2011–۱۲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اسماعیل حلالی
4.6/5 - (18 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه