بیوگرافی فرناندو ورداسکو

5 سال پیش
بیوگرافی فرناندو ورداسکو
Rate this post

بیوگرافی فرناندو ورداسکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرناندو ورداسکو (انگلیسی: Fernando Verdasco؛ زاده ۱۵ نوامبر ۱۹۸۳) یک تنیس‌باز اهل اسپانیا است.

زندگینامه فرناندو ورداسکو 

بیوگرافی فرناندو ورداسکو

فعالیت ورزشی

رافائل نادال و فرناندو ورداسکو نمی توانستند در مسابقات المپیک ریو که از ماه آگوست آغاز می شوند همراه یکدیگر بازی کنند. از آنجایی که رنکینگ آنها در بخش دو نفره بسیار پائین است (نادال ۱۴۶ و ورداسکو ۱۴۷) تنها راهی که آنها می توانستند جواز حضور را به دست آورند این بود که ورداسکو رتبه انفرادی خود را بعد از بازی های رولند گاروس و تا ۶ ژوئن به زیر ۵۰ برساند. که در نهایت این مسئله رخ نداد و نتوانستند در بخش دو نفره المپیک با هم کار کنند.

به گزارش tenniswolrdusa، فرناندو به لطف پیروزی در بخارست در رتبه ۵۱ قرار گرفته است. قوانین می گویند که هر کشوری در مجموع همه بخش های انفرادی، دو نفره مردان و زنان و دو نفره مختلط تنها تا ۶ ورزشکار می تواند داشته باشد. در بخش دو نفره مردان ده تنیسور برتر دنیا به صورت مستقیم به مسابقات راه پیدا می کنند.

حاشیه ها

منفجر شدن اینستاگرام

فرناندو ورداسکو ، مرد شماره ۷ تنیس جهان که جهت برگزاری مسابقات عازم قطر بود، هنگام پرواز بر فراز شهر مهاباد این عکس بی نظیر را ثبت کرد.
بعد از تنش های سیاسی ایجاد شده میان قطر و چند کشور عربی از جمله عربستان و امارات هواپیماهای قطری برای فورد در شهر دوحه از آسمان ایران استفاده می کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندرانیک تیموریان

هواداران ایرانی این تنیسور خوش تیپ و خوش چهره، صفحه اینستاگرام او را منفجر کردند به طوری که او از اینهمه ابراز لطف و احساسات ایرانی ها هیجان زده شد و با انتشار عکسی دیگر از آنها تشکر کرد.

شاید خود ورداسکو فکرش را هم نمیکرد که در ایران این تعداد هوادار دارد , انتشار عکس برفهای مهاباد اینقدر در ایران سر و صدا کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرناندو ورداسکو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه