بیوگرافی سدریک سوارس

5 سال پیش
بیوگرافی سدریک سوارس
Rate this post

بیوگرافی سدریک سوارس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سدریک ریکاردو آلوس سوارس (پرتغالی: Cédric Ricardo Alves Soares؛ ۳۱ اوت ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است.

زندگینامه سدریک سوارس 

بیوگرافی سدریک سوارس

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به اسپورتینگ، آکادمیکا، ساوتهمپتون و اینتر میلان اشاره کرد.

با اینکه وی متولد آلمان است، در تیم ملی فوتبال پرتغال آن بازی کرده‌است.

ماجرای حضور در اینترمیلان

علیرغم خریدهای متعدد در فصول اخیر، مشکل نراتزوری در پست دفاع کناری هنوز حل نشده بود و علیرغم انتقال شیمه ورسالیکو در تابستان اینتر، مصدومیت های متوالی باعث دوری او از ترکیب و پابرجا ماندن این مشکل شده بود.

به همین دلیل اینتر تصمیم گرفت در فصل زمستان با سدریک سوارس، مدافع پرتغالی و ۲۷ ساله ساوتهمپتون وارد مذاکره شده و وی را با قراردادی قرضی و حق اختیاری خرید در پایان فصل بر عهده گیرد.

سدریک سوارس که از سال ۲۰۱۵ در تیم ساوتهمپتون بازی می کرد، در دوران حضور در لباس این تیم در لیگ برتر مجموعا ۱۰۴ به میدان رفته و موفق به زدن یک گل و ارسال ۱۰ پاس گل برای تیمش شده بود و حالا از نیم فصل دوم در ترکیب اینتر قرار خواهد گرفت.

گزینه جدید یووه برای دفاع راست

آلوز با توافق دو جانبه از یوونتوس جدا خواهد شد که سدریک سوارس مدافع ۲۵ ساله ساوتهمپتون یکی از اصلی ترین گزینه ها برای جانشینی اوست. این بازیکن پس از دو فصل حضور در تیم انگلیسی آماده حضور در یک تیم بزرگ است. ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۵ برای خرید سدریک مبلغ ۶،۵ میلیون یورو هزینه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امجد شکوه‌مقام

گزینه اول یووه برای خرید در پست دفاع راست دنیلو بود اما قیمت سدریک پائین تر است یعنی حدودا ۲۰ میلیون یورو. این مدافع پرتغالی در ۳۰ بازی در لیگ برتر انگلیس ۳ پاس گل داده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سدریک سوارس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه