بیوگرافی رابرت پاتریک

4 سال پیش
بیوگرافی رابرت پاتریک
5/5 - (111 امتیاز)

بیوگرافی رابرت پاتریک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رابرت پاتریک متولد سال ۱۹۵۸ میباشد ، او بازیگر آمریکایی است ، شاید بیشتر بخاطر نقش های خبیثی که بازی کرده شناخته شده است.یکی از این نقش ها نیز “T-1000” است.

زندگینامه رابرت پاتریک

بیوگرافی رابرت پاتریک

فعالیت هنری

پاتریک وقتی علاقه اش را به درام و بازیگری دید دانشگاه را رها کرد و در سال ۱۹۸۶ نیز به دنیای فیلم رفت. بعد از بازی در نقشی مکمل در فیلم “Die Hard 2 (1990)” ، در نقش تی ۱۰۰۰ در فیلم Terminator 2: Judgment Day (1991) حضور یافت. با حضور در این نقش توانست در “Wayne’s World (1992)” و “Last Action Hero (1993)” نیز حضور یابد.

از دیگر نقش های بیادماندنی که تابحال پاتریک در آنها حضور داشته است را میتوان بازی در : Fire in the Sky (1993), Striptease (1996), Cop Land (1997), The Faculty (1998), Spy Kids (2001), Charlie’s Angels: Full Throttle (2003), Walk the Line (2005), Flags of Our Fathers (2006), We Are Marshall (2006), Bridge to Terabithia (2007), The Men Who Stare at Goats (2009) و Safe House (2012) نام برد.

سایر آثار

در تلویزیون نیز پاتریک بیشتر بخاطر بازی در نقش مامور FBI جان داگت در فیلم “The X-Files” و “Colonel Tom Ryan” در “The Unit” شهرت دارد. از جمله نقش هایی که بازی کرده است و هنوز نیز در بعضی از آنها میباشد ، در سریال های تلویزیونی میتوان : The Outer Limits, The Sopranos, Elvis, Avatar: The Last Airbender, Burn Notice, Last Resort, Sons of Anarchy و From Dusk Till Dawn: The Series را نام برد. او به تازگی در درام سریالی شبکه CBS نیز به نام “Scorpion” در نقش مامور کیب گالو حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سید حسین طاهرزاده

به گفته ی رسانه ها در مورد عملکرد پاتریک در برنامه هایش ، در ” The X-Files” در سال ۲۰۰۲ ، پاتریک عملکردی خوب داشته که مورد تمجید زیادی از سوی منتقدان و هم چنین طرفداران قرار گرفته است.

فیلم‌شناسی
از فیلم‌های معروف او عبارت‌اند از :

نابودگر ۲: روز رستاخیز
پادزهر
جوخه گانگستر
پلی به سوی ترابیتیا
بچه‌های جاسوس
لاولیس
پرونده‌های اکس
تفنگدار دریایی
نردبان ۴۹
دیوار آتش
ما مارشال هستیم
همه اسب‌های زیبا
الوییز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رابرت پاتریک
5/5 - (111 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه