بیوگرافی جسی ور

4 سال پیش
بیوگرافی جسی ور
Rate this post

بیوگرافی جسی ور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جسیکا (جسی) لویئس ور (متولد ۱۵ اکتبر ۱۹۸۴) خواننده و ترانه‌سرای بریتانیایی است که آهنگ «وحشی‌ترین لحظات» او در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین آهنگ شناخته شد. وب سایت Idolator از این آلبوم به عنوان بهترین آلبوم سال ۲۰۱۲ نام برد.

زندگینامه جسی ور

بیوگرافی جسی ور

زندگی شخصی

جسی در بیمارستان ملکه شارلوت در هامرسمید شهر لندن در یک خانواده یهودی زاده شد. او دختر هلنا یک مددکار اجتماعی و جان ور خبرنگار بی‌بی‌سی است که هنگامی که ۱۰ ساله بود از هم طلاق گرفتند. خواهر جوان‌تر او هانا ور نیز بازیگر است. جسی به همراه فلیکس وایت در مکابی زندگی می‌کند و همچنین با ادل رابطهٔ دوستانه‌ای دارد.

آموزش و پرورش
جسی در یک مدرسه مستقل در دالویچ، جنوب لندن تحصیلات ابتدایی خویش را آغاز نمود و در رشته ادبیات انگلیسی دانشگاه ساسکس تحصیل کرده‌است. سپس به عنوان روزنامه‌نگار در جویش کرونیکل مشغول به کار شد.

حرفه موسیقی

۲۰۰۹–۲۰۱۰: پشتیبان خواننده
در سال‌های قبل از انتشار اولین آلبوم خویش به عنوان خواننده پشتیبان در کنسرت‌های جک پناتی شرکت می‌کرده‌است که به گفته خودش از این دوران به عنوان دوران یادگیری و آموزش و همچنین خواندن بدون استرس و فشار یاد می‌کند. او آهنگ ولنتاین را به همراه اس‌بی‌تراکت ساخت که در سال ۲۰۱۱ توسط ترکان جوان منتشر شد. در این آهنگ تا حدودی از آهنگ “جیغ ویلهلم ” جیمز بلیک الهام گرفته شده بود. موزیک ویدئو این آهنگ توسط مارکوس سودرلند کارگردانی شد.

۲۰۱۱-حال حاضر: صمیمیت

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدتقی سعیدی

در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۱ جسی ور اولین آهنگ انفرادی خود را به نام “Strangest Feeling” منتشر کرد که در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا قرار گرفت. در ۲۰ اوت ۲۰۱۲، او اولین آلبوم خود را با نام Devotion منتشر کرد که در جدول موسیقی آلبوم‌های بریتانیا به عنوان پنجمین آلبوم قرار گرفت و در ۱۱ سپتامبر صمیمیت یا Devotion به عنوان نامزد جایزه مرکوری اعلام شد. در سال ۲۰۱۳ جسی در تور انگلستان توسط لورا موولا پشتیبانی شد. تور انگلستان او از ۶ مارس شروع و در شهرهای کمبریج، منچستر، گلاسکو، بیرمنگام، آکسفورد، بریستول برگزار شد و در لندن پایان یافت. او همچنین در نیمه دوم ماه مارس ۲۰۱۳ یک تور اروپا و در آوریل ۲۰۱۳ یک تور ایالات متحده داشته‌است.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۵ اکتبر ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
فرزندان: ۲
همسر: سم باروز (ازدواج ۲۰۱۴)
ژانر: موسیقی پاپ، آراندبی معاصر، الکترونیکا، موسیقی سول، پاپ سوفیستی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسی ور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه