بیوگرافی کلودیا ولز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کلودیا ولز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلودیا ولز، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «بازگشت به آینده»، فیلم سینمایی «Alien Armageddon» و فیلم سینمایی «Starship: Rising» فعالیت داشته است.

زندگینامه کلودیا ولز

بیوگرافی کلودیا ولز

فعالیت هنری

کلودیا ولز در سال ۱۳۶۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کلودیا ولز در این سال، بازیگری در فیلم بازگشت به آینده به کارگردانی رابرت زمکیس محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کلودیا ولز بازی در فیلم بازگشت به آینده بوده است. کلودیا ولز سال ۱۳۶۴ در ۱۹ سالگی در فیلم بازگشت به آینده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رابرت زمکیس همکاری داشته است. کلودیا ولز توانست با بازی در فیلم بازگشت به آینده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مایکل جی فاکس، کریستوفر لوید، لی تامپسون و کریسپین گلاور بر تجارب او افزود.

کلودیا ولز علاوه‌بر فیلم بازگشت به آینده، سال ۱۳۹۵ در ۵۰ سالگی در فیلم Break Dance Revolution نیز بازی کرده است. کلودیا ولز این‌بار با یعنی کارگردان فیلم Break Dance Revolution و هنرمندانی چون Michael Chambers، Ron Killings، Lou Pizarro و Solofa Fatu Jr. همکاری داشت.

در این سال‌ها کلودیا ولز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Marilyn Ghigliotti با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کلودیا ولز داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرويز پورحسينی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلودیا ولز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه