بيوگرافی روشنک عجمیان

6 سال پیش
عکس اینستاگرام روشنک عجمیان
5/5 - (1 امتیاز)

بيوگرافی روشنک عجمیان همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

روشنک عجمیان (زاده ۲۰ بهمن ۱۳۵۵) بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مجری می‌باشد.

زندگینامه روشنک عجمیان

عکس اینستاگرام روشنک عجمیان

کار تئاتر را با کلاس‌های بازیگری از سال ۱۳۷۲ شروع کرد و اولین کار تصویری او در همان سال بود. در سال ۸۱ با برنامه چشم‌انداز اولین کار خود را به عنوان مجری تجربه کرده‌است. روشنک عجمیان در دوره لیسانس رشته بازیگری را انتخاب کرد و در دوره فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر را برگزید. مهریار حمیدی همسر روشنک عجمیان می‌باشد. روشنک عجمیان و همسرش ۱۳۸۲ با یکدیگر ازدواج کرده و دختری به نام آروشا دارند. جدیدترین کار تلویزیونی او، مسابقه ۱۰ شب است که در بهمن ۱۳۹۴ از شبکه نسیم پخش شد.

حاشيه ها

زندگی در کانادا و ایران
مهریار حمیدی دانش‌ آموخته مهندسی صنایع است. وی می گوید می خواستیم به کانادا مهاجرت کنیم و روشنک اصلا نمی توانست بپذیرد، از نظر منطقی حرف من درست بود اما می دیدم حق ندارم احساس او را نادیده بگیرم و حس او به منطق من ارجحیت داشت. گویا در نهایت حمیدی و عجمیان برای اینکه به نظر یکدیگر احترام بگذارند تصمیم می گیرند بین ایران و کانادا در رفت و آمد باشند یعنی برخی فصول سال در کانادا زندگی کنند و برخی فصول در ایران هستند.

علت خداحافظی موقت با اجرا
او می گوید یک روز اعلام کردند که مجری خانم با مهمان خانم و مجری آقا فقط با مهمان آقا می‌ تواند برنامه اجرا کند، باعث شد در آخرین برنامه‌ ام روی آنتن با تماشاگران خداحافظی کنم چون به‌ نظرم این واقعا یک توهین بود و بعد از آن هم به خاطر این سختگیری‌ ها دیگر مدت هاسراغ اجرا نرفتم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینسنت پاستور

سبک لباس پوشیدن
او می گوید من یك بهمن ماهی هستم و در همه چیز تنوع طلبم. مثلا به جای اینكه یك مانتوی یك میلیون تومنی بخرم ده تا مانتوی صدهزارتومانی می‌خرم، كلا تكرار را دوست ندارم سبك لباس پوشیدنم هم به خصایص بهمن ی‌ها نزدیك است، در كل لباس پوشیدنم تابع قانون خاصی نیست. البته از لباس‌ های با طرح‌ های سنتی و اِلمان‌ های قدیمی استقبال می‌كنم و دوست شان دارم.

جراحی زیبایی
عجمیان می گوید كلا با جراحی زیبایی در بازیگران موافق نیستم چون بازیگر مدل نیست و باید چهره كاملا طبیعی داشته باشد تا بتواند در هر نقشی باورپذیر جلوه كند اما در عین حال عنوان می‌ كنم اگر كسی این كار را انجام داده ارتباطی به من ندارد و من اجازه قضاوت در مورد دیگران را به خود نمی‌ دهم.

فعاليت های هنری روشنک عجمیان

سریال های تلویزیونی
● شهرک جیم – ۱۳۹۵
● حالت خاص – ۱۳۹۴
● لبخند خدا – ۱۳۹۲
● سایه روشن – ۱۳۹۱
● راه در رو – ۱۳۹۰
● تلنگر – ۱۳۸۹
● دانی و من – ۱۳۸۹
● مهمانپذیر سعادت ۲ – ۱۳۸۸
● طلاق در وقت اضافه – ۱۳۸۷
● کارآگاهان – ۱۳۸۷
● پاتوق – ۱۳۸۶
● مرد هزار چهره – ۱۳۸۶
● یک وجب خاک – ۱۳۸۶
● پنجره – ۱۳۸۵
● یک و نیم هفته – ۱۳۸۴
● پیله‌ های پرواز – ۱۳۸۴
● هتل پاپلی – ۱۳۸۳
● جایزه بزرگ – ۱۳۸۳
● داغ عشق – ۱۳۸۲
● کوچه اقاقیا – ۱۳۸۱
● آتیه – ۱۳۸۱
● لحظه قاصدک – ۱۳۷۹
● کاشانه – ۱۳۷۸
● گوهر کمال – ۱۳۷۷

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برن سات

فیلم های سینمایی
● سوگند – ۱۳۸۷
● کارناوال مرگ – ۱۳۸۷
● یک اشتباه کوچولو – ۱۳۸۷
● کتاب قانون – ۱۳۸۷
● ابراهیم خلیل‌ الله – ۱۳۸۴
● عشق فیلم – ۱۳۸۱

مجری گری تلویزیون
در زمینه مجری گری اجرای سه مسابقه پلکان (سال ۸۵)، همسران (سال ۸۸)، چهار در چهار (سال ۹۰)، و همچنین برنامه‌های چشم‌انداز و جام جم در جام در شبکه جام جم و برنامه فرصت برابر را در شبکه آموزش و برنامه ۱۰شب در شبکه نسیم و برنامه دست پختهای خودمونی در شبکه دو سیما بر عهده داشته‌است.

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی روشنک عجمیان
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه