بیوگرافی هوروش بند

6 سال پیش
عکس اینستاگرام هوروش بند
5/5 - (2 امتیاز)

 همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

هوروش باند یا هوروش بَند (به انگلیسی: Hoorosh Band) یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است.

زندگینامه هوروش بند

بیوگرافی هوروش بند

این گروه متشکل از دو عضو به نام‌های مهدی دارابی و مسعود جهانی است. مسعود جهانی تنظیم کننده مطرح موسیقی پاپ و مهدی دارابی خواننده جوان، اعضای اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند. اولین قطعه هوروش بند با نام «یاد تو می افتم» منتشر شد و پس از آن نیز با انتشار تک آهنگ‌های متنوع توانستند در میان مخاطبان موسیقی جایگاه خوبی به دست آورند.

آغاز کار هنری

گروه هوروش از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز کرد.گروه توسط تنظیم کننده مطرح کشور تاسیس شد. در این گروه مدیریت اجرایی بر عهده حمید فریزند بوده است.

حاشیه ها

ایده ساخت گروه هوروش بند
مسعود جهانی می گوید: همیشه دوست داشتم خودم یک گروه تشکیل و پرورش دهم تا موفقیت‌ هایش هم برای خودم باشد. روزی در یک جمع دوستانه، سنتی خواندن مهدی دارابی را دیدم. حمید فریزند که آن زمان مدیر برنامه مهدی دارابی بود و الان مدیر برنامه هوروش بند است از پیشنهاد تشکیل گروه استقبال کرد و اینطور بود که این گروه شکل گرفت. با پیگیری‌های حمید فریزند قطعه‌ای به نام «یاد تو می‌ افتم» را منتشر کردیم که اولین کار مان بود برای این قطعه اتفاقات خوبی افتاد و با شرکت ققنوس قرارداد بستیم.

اتاق فکر گروه هوروش بند
ما یک اتاق فکر داریم؛ روی عکس کاورها و تیزرها فکر می‌ کنیم که این بخش ایده‌ های مجید فرهبد است. بخش شعر و ملودی مربوط به آرش است و برای آهنگسازی‌ های عجیب و غریب، خود مهدی دارابی فکر می‌کند و در بخش تنظیم هم من ایده می‌ آورم. ولی آرش و حمید و مهدی و مجید و دیگر دوستان در مشورت‌های گروهی حضور دارند. حمایت اعضای گروه ما از هم قبلاً دلی بود ولی الان هدفمند است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مادهوری دیکشیت

کنسرت هوروش بند
اولین کنسرت هوروش ۲ شهریور ۱۳۹۶ در جزیره کیش برگزار شد و پس از آن با اجرای ۸ سانس کنسرت در تهران خود را به عنوان یک گروه موفق به مخاطبان شناساندند.

قطعات محبوب هوروش بند
از جمله قطعات محبوب این گروه می‌توان به «آخر منو به باد داد»، «به کی پز می دی»، «ماه دلم»، «خنک شد دلت»، «فاصله نه» و «ماه پیشونی» اشاره کرد. تمام قطعات این گروه توسط مسیح و آرش عدل پرور (AP)، حمید فریزند و مهدی دارابی ساخته می‌شود. این گروه از معدود گروه‌های هستند که طی فقط یک سال مشهور شدند و همچنین بیشتر کنسرت‌هایشان با استقبال شدید مردم روبرو شده‌است.

اولین  آهنگ هوروش بند
اولین آهنگ این گروه قطعه یاد تو می افتم می باشد که بعد از انتشار نیز به خوبی شنیده شد. اما قطعه ای که باعث شنیده شدن این گروه شد اهنگ به کی پز میدی و آهنگ ماه دلم بود که تیتراژ برنامه فرمول یک بود.

فعالیت های هنری هوروش بند

تک آهنگ ها:
یاد تو می افتم
مجنون
آخر منو به باد داد
به کی پز میدی
ماه دلم
عاشقم
خنک شد دلت
فاصله نه
خالیه جای تو
تویی دوا
مثل من باش
خالیه جای تو (ورژن اصلی)
لیلی بی عشق
ماه پیشونی
این قرارمون نبود
یه اشتباه
عوض کردی

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی هوروش بند
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه