بیوگرافی وحید شیخ‌ویسی

5 سال پیش
4.7/5 - (25 امتیاز)

بیوگرافی وحید شیخ‌ویسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وحید شیخ‌ویسی (زاده تبریز ۱ ژانویهٔ ۱۹۸۷) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی بعد از عملکرد خوب در فجر سپاسی توسط علیرضا منصوریان مربی وقت نفت تهران به لیگ برتر رسید.

زندگینامه وحید شیخ‌ویسی

بیوگرافی وحید شیخ‌ویسی

 

فعالیت ورزشی

وحید شیخ ویسی، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوزستان با عقد قراردادی رسماً به عضویت پیکان در آمد.

پس از جدایی پیام نیازمند و پیوستنش به سپاهان، پیکانی‌ها به فکر جذب یک دروازه‌بان افتادند و با شیخ‌ویسی به توافق رسیدند.

قرارداد شیخ‌ویسی با پیکان یک ساله است و تا پایان فصل هجدهم اعتبار دارد.

صحبت درباره شکست در لیگ

وحید شیخ تأکید کرد، شکست مقابل پارس جنوبی و کنار رفتن از جام حذفی تأثیری روی عملکرد این تیم نخواهد گذاشت.

وحید شیخ‌ویسی درباره شکست تیمش برابر پارس جنوبی در جام حذفی گفت: شرایط بازی‌های جام حذفی متفاوت است. در این مسابقه هر دو تیم محتاط بودند و فقط دو سه فرصت نصفه و نیمه داشتند. در ضربات پنالتی هم که شرایط یکسان است، عملکرد پارس جنوبی پنالتی بهتر بود. من هم تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و حتی دو پنالتی هم گرفتم، ولی در نهایت آنها به مرحله بعدی صعود کردند.

وی در مورد اینکه آیا این باخت در روند پیکان تأثیر منفی نخواهد گذاشت، عنوان کرد: این اتفاق رخ نخواهد داد و این شکست در تیم ما تأثیر منفی نخواهد داشت. ما در لیگ برتر راه‌مان را ادامه می‌دهیم و انگیزه‌مان بیشتر خواهد شد تا نتایج خوبی بگیریم. هدف باشگاه این بود که حضور پرقدرتی در جام حذفی داشته باشد، اما متأسفانه حذف شدیم و حالا باید روی بازی با صنعت نفت در هفته هفتم لیگ برتر تمرکز کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کووای لنارد

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در خاتمه تصریح کرد: ما ۲۴ بازی دیگر در لیگ برتر در پیش داریم که می‌توانیم بهترین نتایج را گرفته و به هدف‌مان برسیم. باید باخت در جام حذفی را فراموش کرده و به آینده فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وحید شیخ‌ویسی
4.7/5 - (25 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه