بیوگرافی مصطفی احمدی

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مصطفی احمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مصطفی احمدی (به کردی: مسته‌فا ئه‌حمه‌دی)؛ (زادهٔ ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ – بانه) بازیکن فوتبال اهل بانه، ایران است.

زندگینامه مصطفی احمدی 

بیوگرافی مصطفی احمدی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، باشگاه فوتبال گسترش فولاد سهند و باشگاه فوتبال پارسه اشاره کرد.هم اکنون در تیم صنعت نفت ابادان با شماره ۲۰ مشغول بازی است .

حاضر نشدن در تمرینات مشکی پوشان

عنایتی سرمربی وقت مشکلی پوشان در مورد حاضر نشدن در تمرینات مشکی پوشان گفت : مصطفی احمدی در ابتدای فصل با باشگاه قراردادی را امضا کرده و اخلاقا بازیکن تیم ما محسوب می‌شود.او فعلا که در تمرینات ما حاضر نشده و باید باشگاه تکلیف این بازیکن را مشخص کند. نهایت او که با باشگاه پدیده به توافق دست یافته بود، بار دیگر به تیم سیاه جامگان بازگشت. مصطفی احمدی بازیکن دو فصل گذشته تیم سیاه جامگان که نزدیک به سه هفته قبل با قراردادی یک ساله به تیم پدیده پیوسته بود، امروز با حضور در دفتر باشگاه سیاه جامگان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

رفت و برگشت این بازیکن میان دو تیم مشهدی، اتفاق نادری است که به احتمال زیاد واکنش مسئولان دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده را به دنبال خواهد داشت.

حضور در تیم نفت آبادان

مصطفی احمدی، هافبک تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد با عقد قراردادی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.

این هافبک ۳۰ساله سابقه بازی در گسترش فولاد و شهرداری تبریز را نیز دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صادق ورمزیار
توصیف هواداران از مصطفی

مچه زیدان یا مصی زیدان میگفتیم بهش. بهترین فوتبالیست شهرمون بود. از اونا که توپو از دفاع میگیره و تا خود دروازه بان رو دریبل میزنه. همیشه تیم مدرسه شون قهرمان بود چون زیدان رو داشت. همیشه مقابلش از پیش باخته بودیم چون بازی نمی کردیم، چون محو حرکاتش میشدیم. فکر میکردم از رئال یا بارسا یا بایرنی چیزی سر در بیاره. ولی نشد.نشد که بشه. امسال فهمیدم که با سیاه جامگان قرارداد بسته.
ایشون که میبینید مصطفی احمدی بازیکن سیاه جامگانه.

مثل بقیه بازیکنا بهش نگاه نکنید.
مصی زیدان مخزن استعداد بود و خدای تکنیک. مصی زیدان میتونست یه زیدان دیگه باشه اگه بعضی مشکلات عجیب سر راهش قرار نمی گرفت.
اگه ازم بپرسن بهترین بازیکنی که مقابلش بازی کردی کی بود میگم زیدان! من از خود زیدان دریبل خوردم. همه از زیدان دریبل خوردن جز روزگار که خطا کرد و کوبوندش زمین.

 

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مصطفی احمدی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه