بیوگرافی رضا کرملاچعب

5 سال پیش
بیوگرافی رضا کرملاچعب
Rate this post

بیوگرافی رضا کرملاچعب به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا کرملاچعب (زاده ۲۱ تیر ۱۳۷۶ – شوشتر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه رضا کرملاچعب

بیوگرافی رضا کرملاچعب

فعالیت ورزشی

وی همچنین سابقهٔ دعوت شدن به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و کاپیتانی در تیم ملی را در کارنامه دارد؛ وی سابقه حضور در پرسپولیس، مافرا، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان را دارد.اودرمسابقات لیگ فنلاند در۱۰بازی۳گل زده و۲پاس گل داده

آمار باشگاهی

فولادخوزستان
وی فوتبال خود را از آکادمی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان آغاز کرد و در فصل ۱۴–۲۰۱۳ عضو تیم زیر ۱۹ سال این تیم بود.

نفت مسجدسلیمان
در تابستان ۲۰۱۴ وی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست و در حالی که فقط ۱۷ سال سن داشت به تیم اصلی این باشگاه راه یافت. وی اولین بازی خود برای این تیم را در ۳ مهر ۱۳۹۳ و پس از ورود به‌جای میلاد جعفری در مقابل راه‌آهن انجام داد. نفت مسجد سلیمان در آن سال به لیگ دسته یک سقوط کرد.

پرسپولیس
رضا کرملاچعب در نقل و انتقالات تابستانی فصل ۱۳۹۵-۱۳۹۶ لیگ برتر فوتبال ایران، با قراردادی ۵ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست؛ در اولین تجربه خود در پرسپولیس توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران برسد؛ او در آن فصل در بازی‌های کمی برای پرسپولیس به میدان رفت.

استقلال خوزستان (قرضی)
او در لیگ هفدهم به صورت قرضی به استقلال خوزستان پیوست.

کوکولان پالو وایکوت (KPV)

کرملاچعب در اردیبهشت ۱۳۹۷ با امضای قراردادی به عضویت تیم کوکولان پالو وایکوت در لیگ کشور فنلاند درآمد.اودر۱۰بازی ۳گل زده.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیلسون کوریا

اتتخاب فنلاند

وقتی به عنوان یک چهره گمنام دروازه پرسپولیس را در مسجد سلیمان باز کرد و بساط رقص محلی را به راه انداخت، همه از تولد یک پدیده جدید در فوتبال ایران صحبت می‌کردند. بازیکنی که شم گلزنی مناسبی دارد و با سود بردن از قدرت تکنیکی و سرعت قادر است به زودی خود را مطرح کند.

او در ادامه پیراهن تیم پرسپولیس را هم برتن کرد اما نتوانست در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ فرصت چندانی به دست بیاورد و بعد از چند انتخاب اشتباه اکنون راهی لیگ فنلاند شده است. رضا کرملاچعب، شماره ۱۰ کنونی تیم دسته دومی کوکولای فنلاند در این گفتگو از روزگار عجیبش در این کشور می‌گوید.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا لیگ دسته دوم فنلاند را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده اینطور توضیح می‌دهد: خودم خیلی موافق این انتخاب نبودم. ولی به هر حال بازیکن جوان باید به تیمی برود که بیشتر بازی کند و دیده شود و از آن تیم راحت تر ترانسفر شود. طبیعتا در تیمهای ضعیف تر می‌شود بیشتر بازی کرد و بیشتر به چشم آمد و همچنین می‌توان راحت تر جدا شد و ترانسفر شد.

به همین خاطر بود که من تصمیم گرفتم امسال را در این تیم بگذرانم. برای بازیکنی با شرایط سنی من مهم این است که در محیطی که شرایط پیشرفت را دارد حضور داشته باشد و من باید بهترین سود را از این موقعیت ببرم و پرواز را یاد بگیرم تا بتوانم در ادامه مسیر توانایی حضور در تیم‌های مطرح‌تری را به دست بیاورم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی انگولو کانته
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا کرملاچعب
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه