بیوگرافی کوین کنستانت

5 سال پیش
بیوگرافی کوین کنستانت
Rate this post

بیوگرافی کوین کنستانت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوین کُنستانت (فرانسوی: Kévin Constant زاده ۱۵ مه ۱۹۸۷ در فرانسه) بازیکن فوتبال گینه‌ای است.

زندگینامه کوین کنستانت

بیوگرافی کوین کنستانت

فعالیت ورزشی

در ژانویه ۲۰۱۳ باشگاه میلان قرارداد کُنستانت را از حالت قرضی به مالکیت مشترک تغییر داد. آنها ۵۰٪ باقی‌مانده از حق مالکیت فرانچسکو آچربی را در ازای دریافت ۵۰٪ مالکیت کُنستانت به باشگاه جنواِ منتقل کردند. وی در زمستان ۹۷ با عقد قراردادی سه و نیم ساله به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر پیوست امابه دلیل عدم آمادگی فنی قرارداد وی به حالت تعلیق درآمد. او پس از پیوستن به تراکتور حتی یکبار هم درلیست این تیم قرار نگرفت.

کوین کنستانت پس از موفقیت در تست‌های پزشکی برای حضور دوباره در اعلام آمادگی کرد گواهینامه سلامتی خود را نیز منتشر کرد اما به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور قید بازیکن سابق میلان را زده و به دنبال خرید بازیکن دیگری در خط هافبک برای فصل بعد است.

ردهٔ ملی

کُنستانت تجارب ملی خود را از بازی در تیم زیر ۱۷ ساله‌های فرانسه آغاز کرد. در ادامه بواسطهٔ مادر گینه‌ای خود به‌عضویت تیم ملی گینه درآمد. او تا بحال ۷ گل ملی را به نام خود ثبت کرده‌است. دومین گل او در مرحلهٔ مقدماتی جام ملت‌های آفریقای ۲۰۱۲ و در مقابل نیجریه و سومین گل او دربرابر تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دوستانه به ثمر رسید.

بازی در میلان

کنستانت در بیستم ژوئن سال ۲۰۱۲ به صورت قرضی و به همراه بند خرید پیراهن میلان را پوشید و در سال ۲۰۱۳ با معاوضه رونی استریسر با جنوا به صورت قطعی به میلان پیوست. دو فصلی که سری آ در این تیم حضور داشت مجموعاً ۴۵ بازی انجام داد. وی همچنین ۱۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به انجام ۳ بازی مقابل بارسلونا و ۱ بازی مقابل اتلتیکومادرید اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سالار غلامی

در جولای ۲۰۱۳ وی در بازی پیش‌فصل با ساسولو پس از شنیدن شعارهای نژادپرستانه زمین بازی را ترک کرد. علیرغم این‌که نیروهای امنیتی شعاری نژادپرستانه نشنیده بودند، فدراسیون فوتبال ایتالیا ساسولو را ۳۰,۰۰۰ یورو جریمه کرد و کنتسانت در پایان همین فصل از میلان جدا شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین کنستانت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه