بیوگرافی محمدمهدی مهدی‌خانی

5 سال پیش
بیوگرافی محمدمهدی مهدی‌خانی
4.5/5 - (56 امتیاز)

بیوگرافی محمدمهدی مهدی‌خانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدمهدی مهدی‌خانی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۷۶) یک بازیکن فوتبال اهل استان کرمانشاه ، شهرستان گیلانغرب است.

زندگینامه محمدمهدی مهدی‌خانی 

بیوگرافی محمدمهدی مهدی‌خانی

فعالیت ورزشی

مهدی مهدی‌خانی در پایان دیدار با استقلال که با برتری این تیم همراه شد برابر اصحاب رسانه قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد. وی درباره پیروزی مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که سه امتیاز این بازی سخت را گرفتیم. استقلال تیم خوبی بود اما ما با حمایت هواداران و توصیه کادرفنی دست پر از زمین خارج شدیم. امیدوارم در ادامه نیز شرایط خوبی داشته باشیم.

وی با قدردانی از هواداران تیمش گفت: هواداران احساس خوبی به ما دادند و انگیزه زیادی از این حضور پیدا کردیم و خوشحالیم که جواب آن را با یک برد دادیم.

مهدی خانی درباره جدال با سپاهان و سه بازی آینده تیمش برای رسیدن به سهمیه گفت: ما سه فینال دیگر پیش رو داریم و امیدوارم طی آن به نتیجه لازم دست یابیم تا به هدف بزرگ مان برسیم.

مهاجم جوان پدیده در پایان صحبت‌هایش گفت: الان در سه بازی هفته آتی به برتری دست یابیم و لغزش در هر کدام از این دیدارها می تواند سهمیه را از تیم ما بگیرد و ما باید بیشترین تلاش را برای موفقیت طی این سه بازی داشته باشیم.

بازیکن برتر تیم ملی امید

دو بازیکن خط حمله تیم ملی ایران محمد مهدی مهدی خانی مهاجم آماده این روزهای تیم امید و مهدی قائدی مهاجم باشگاه استقلال درغیاب اللهیار صیاد منش و محمد سلطانی مهر به خوبی توانستند جای خالی آنها را پر کنند .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یولیان دراکسلر

مهدی خانی در این دیدار با ثبت یک گل و یک پاس گل و مهدی قائدی نیز با دادن دو پاس گل نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیم امید در برابر یمنی ها ایفا کردند.

این دو بازیکن که هردو دیدار تیم ملی در ترکیب

ثابت تیم حضور داشتند به نظر می رسد در مصاف

حساس با تیم فوتبال المپیک عراق نیز از ابتدا به

میدان بروند . این در شرایطی است که امید های

ایران درصورتی می توانند به عنوان تیم اول از گروه

صعود کنند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و در واقع خط حمله ایران وظیفه سنگینی را در دیدار فردا بر دوش خواهد کشید .

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدمهدی مهدی‌خانی
4.5/5 - (56 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه