بیوگرافی سید پندار توفیقی

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سید پندار توفیقی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سید پندار توفیقی (زاده خرداد ۱۳۵۱ گچساران) فعال صنعت نفت و گاز، استاد دانشگاه و یکی از مؤلفین کتاب درسی در رشته صنایع شیمیایی هنرستان می‌باشد.

زندگینامه سید پندار توفیقی

بیوگرافی سید پندار توفیقی

فعالیت ورزشی

همچنین، عضو و دبیر سابق هیئت مدیره، رئیس کمیته اقتصادی و توسعه بازار و همچنین معاون ورزشی و قائم مقام مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران بوده‌است.

زندگی‌نامه

سید پندار توفیقی تحصیلات ابتدایی تا پایان دوره راهنمایی را در مدارس روزانه شهرستان گچساران گذرانده و سپس در سال ۱۳۶۶ به عنوان کارآموز وارد آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی گچساران گردید و هم‌زمان با کار روزانه در کلاسهای دبیرستان شبانه موفق به اخذ دیپلم در سال ۱۳۷۰ گردید.

تحصیلات کارشناسی خود را در رشته مهندسی شیمی با اخذ رتبه سوم منطقه سه کشور از دانشگاه گچساران و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را در سال ۱۳۷۷ با رتبه اول از دانشگاه علوم و فنون مازندران و دکتری را در سال ۱۳۹۲ از دانشگاهIAU در رشته مدیریت بازرگانی به پایان رساند. هم چنین در حال حاضر دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه تهران می‌باشد. ضمن اینکه سوابق کاری ایشان بطور پیوسته در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی بوده و سال‌ها تدریس دروس فنی و مهندسی و اقتصاد و مدیریت بخشی از کارنامه کاری وی را تشکیل می‌دهد.

در سال ۱۳۹۳ با حکم وزیر ورزش و جوانان – آقای محمود گودرزی به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درآمد.

تالیفات

سید پندار توفیقی از مؤلفین کتب درسی رشته صنایع شیمیایی می‌باشد که کتب تألیف شده توسط وی بیش از ۱۷ سال است که به عنوان کتب مرجع در هنرستانهای صنایع شیمیایی سراسر کشور تدریس می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سعید علی‌حسینی

روش‌های تنظیم سیستم‌های کنترل در واحدهای شیمیایی نفت و گاز
شبیه‌سازی کامپیوتری خطوط انتقال چندفازی نفت و گاز در حالت ناپایدار
روش ارائه سمینارهای علمی
کتاب درسی عملیات دستگاهی در صنایع شیمیایی – هنرستانهای سراسر کشور
کتاب درسی کارگاه عملیات دستگاهی در صنایع شیمیایی – هنرستانهای سراسر کشور
راهنمایی بیش از یکصد پایان‌نامه دانشجویان مهندسی شیمی – نفت و گاز و صنایع شیمیایی

سوابق اجرایی

نماینده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی
مشاور عالی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پترو امید آسیا
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پترو آذرپاد
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروگاز جهان
عضو و دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران
عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی
عضو جامعه مهندسان مشاور ایران
عضو هیئت امناء و هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش ایران
عضو هیئت امناء و هیئت مدیره بنیاد ملی حامیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور
رئیس مجمع خیرین دانشکده فنی ولیعصر (ع) تهران

باشگاه استقلال تهران

در باشگاه استقلال در سمت‌های مختلف نظیر عضو و دبیر هیئت مدیره، معاون ورزشی و قائم مقام باشگاه و رئیس کمیته اقتصادی و توسعه بازار و هم چنین مسوولیت نقل و انتقالات بازیکنان را نیز به عهده داشته‌است. در دوران کاری در باشگاه استقلال به عنوان مسوول نقل و انتقالات باریکنانی نظیر کاوه رضایی، سرور جپاروف، مامه بابا تیام، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، امیرحسین اسماعیل‌زاده، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری و تعداد زیادی بازیکنان جوان و باآتیه به عضویت باشگاه استقلال تهران درآورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میشل سالگادو

توفیقی در جریان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در زمستان ۹۵ و قرض دادن سرور جپاروف به سپاهان شخصاً به اصفهان رفت و قرارداد قرضی را به امضا رسانید که در پایان فصل ۹۵–۹۶ سپاهان مدعی شد که جپاروف قصد ماندن در سپاهان را دارد و جدال رسانه ای و حقوقی بین دو باشگاه شدت گرفت که در نهایت توفیقی به عنوان نماینده باشگاه استقلال با حضور در فدراسیون فوتبال و ارایه مستندات بازگشت بدون قید و شرط جپاروف به استقلال را فراهم کرد.

در جریان جذب مامه بابا تیام در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان ۹۶ و درگیری باشگاه استقلال با دلالان فوتبال که مانع حضور بازیکنان خارجی در استقلال می‌شدند، توفیقی با آغاز یک فضای رسانه ای و دادن اسامی متفاوت به رسانه‌ها، دلال‌های فوتبال را سردرگم کرد و در نیمه‌های شب بهمن ماه ۹۶ همزمان با ورود بازیکن به ایران در سی آی پی فرودگاه امام خمینی با تیام و مدیربرنامه‌هایش جلسه گذاشت و قرارداد وی را منعقد کرد.

پندار تایم

در زمان‌های نقل و انتقالات، به دلیل موفق شدن در جنگ جذب بازیکن با پرسپولیس توسط توفیقی به عنوان مسوول نقل و انتقالات بازیکنان و بخصوص زمان‌های جذب بازیکن که عمدتاً بعد از نیمه‌های شب بودند، لقب پندار تایم از سوی هوادارن به وی داده شد. بازیکنانی نظیر سرور جپاروف، مامه بابا تیام، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، محمد دانشگر، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، فرشاد محمدی مهر، روح‌الله باقری، میثم تیموری، مرتضی آقاخان، پژمان منتظری و بسیاری از جوانان با آتیه نظیر سجاد آقایی، حیدرعلی احمدزاده، سینا خادم پور، شاهین طاهرخانی، رضا آذری در زمان‌های نیمه شب ملقب به پندار تایم توسط توفیقی جذب استقلال گردیدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماهان رحمانی

پندار تایم واژه ایست که هواداران باشگاه استقلال تهران به سید پندار توفیقی مسوول وقت نقل و انتقالات باشگاه استقلال دادند. دلیل این لقب جذب بازیکنان در ساعات نیمه شب و وقت‌های طلایی نقل و انتقالات بود که عمدتاً در جریان رقابت نقل و انتقالاتی با باشگاه پرسپولیس توسط توفیقی جذب استقلال می‌شدند.

توفیقی با جذب بازیکنانی نظیر مهدی قائدی و الهیار صیادمنش در رقابت با پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته به نوعی که در حال حاضر و در حضور چهره‌های نامی این دو بازیکن جوان امید را در دل هواداران روشن کرده‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سید پندار توفیقی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه