بیوگرافی اشلین هریس

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اشلین هریس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اشلین میشل هریس (انگلیسی: Ashlyn Michelle Harris؛ زادهٔ ۱۹ اکتبر ۱۹۸۵) یک بازیکن فوتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه اشلین هریس 

بیوگرافی اشلین هریس

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به اف سی آر ۲۰۰۱ دویسبورگ اشاره کرد.

وی از سال ۲۰۱۳ در تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده آمریکا بازی می‌کند.

پست: دروازه بان

سن: ۳۳ سال

بازی بین المللی: ۲۱ بازی

گل بین المللی: صفر

اشلین هریس جوان ترین بازیکن تیم فوتبال زنان ایالات متحده در مسابقات قهرمانی فوتبال زنان سال ۲۰۰۲ در کانادا بود. این دروازه بان اکنون باتجربه گزینه دیگری درون دروازه ایالات متحده برای کسب قهرمانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ است.

دروازه بان ۳۱ ساله ای که تاکنون ۱۰ بازی ملی برای تیم ملی بانوان آمریکا برگزار کرده و نامش در لیست بازیکنان اعزامی تیم فوتبال بانوان آمریکا به مسابقات المپیک۲۰۱۶ ریودوژانیرو دیده می شد. با آغاز بازیهای المپیک هوپ سولو در درون دروازه آمریکا قرار گرفت ولی آمریکایی ها خیالشان راحت بود که تیمشان یک دروازه بان تمام و کمال دیگر دراردو دارد.

اشلین هریس یک دروازه بان تواناست که قطعا در آینده به خوبی جای خالی هوپ سولو را پر خواهد کرد. اشلین در ساحل فلوریدا بزرگ شد. او یک برادر به نام کریس دارد و در سنین کودکی همراه با برادرش به موج سواری و اسکیت بازی و البته بازی فوتبال می پرداخت و از همان کودکی علاقه زیادی به ورزش کردن داشت.

درخشش در دنیای فوتبال

هریس دردنیای فوتبال رشد چشمگیری داشت و حالا و درسن ۳۱ سالگی یکی از ستاره های تیم فوتبال بانوان کشورش به حساب می آید. سرمربیان هریس می دانند که به خوبی می توانند به او اعتماد کنند. وقتی به اشلین نکته ای یادآوری می شود، او دقیقا می داند که چطور باید خواسته مربیان را در زمین پیاده کند.کافی است فقط تاکتیکها به او آموزش داده شود و او به بهترین نحو ممکن خواسته سرمربیان را اجرا کرده و مدافعان تیم را نیز هدایت می کند. با حضور هریس در درون دروازه، خیال همه راحت است؛ مدافعان کار خودشان را انجام می دهند و در صورت نیاز، دستان قدرتمند اشلین توپها و شوتهای بازیکنان حریف را مهار می کند. او در طول سالهای اخیر ثابت کرده که می تواند جانشین مطمئنی برای هوپ سولو بوده و شاید بتوان او را حتی بهتر از سولو نیز دانست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تایسون فیوری

مشارکت در جریان بازی

علاوه بر او ، آیسا ناهر هم دیگر دروازه بان تیم فوتبال بانوان آمریکاست ولی با تماشای عملکرد این دو، خیلی سریع به هریس رای خواهید داد. با دیدن بازی ناهر به خود می گوئید:« او دروازه بان خوبی است.» ولی وقتی بازی هریس را می بینید، با خودتان می گوئید:« وای، عجب دروازه بانی. این دختر می تواند به تنهایی تیمش را در هر مسابقه ای به پیروزی برساند.»

تجربه حضور در بازیهای ملی

هریس در تیم های ملی زیر۱۶ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال تیم ملی آمریکا بازی کرده و در سال ۲۰۰۲ ، ۱۵ بازی ملی برگزار کرده بود. او در حالی تیم ملی کشورش را در جام جهانی زیر ۱۹ ساله ها همراه کرد که تنها ۱۶ سال سن داشت و جوان ترین بازیکن تیم ملی زنان آمریکا در آن تورنمنت بود. اما او تدریجا در بازی های ملی به تجربه اندوزی پرداخت و حالا یک دروازه بان باتجربه و تمام عیار به شمار می رود.

جام جهانی بعدی

جام جهانی بعدی فوتبال زنان در سال ۲۰۱۹ در فرانسه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد که او دروازه بان اصلی آمریکا در آن تورنمنت خواهد بود. هریس به شدت چابک است و در داخل و خارج از زمین چمن یک لیدر به تمام معناست. از هم اکنون سرمربی تیم بانوان فوتبال آمریکا به مهارهای او و بازی های خوبش امید بسته اند و امیدوارند که با حضور اوبتوانند موفقیت بزرگی را در آن تورنمنت به دست بیاورند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ادینسون کاوانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اشلین هریس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه