بیوگرافی محمدرضا حیدریان

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا حیدریان
4.1/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا حیدریان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا حیدریان (زاده ۲۸ بهمن ۱۳۴۷) بازیکن سابق و مربی فوتسال اهل ایران است.

زندگینامه محمدرضا حیدریان

بیوگرافی محمدرضا حیدریان

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های فوتسال استقلال، علم و ادب، پرسپولیس و راه ساری را در کارنامه دارد.

کاپیتان اسبق تیم ملی از سال های غیبتش در فوتسال می‌گوید. حیدریان معتقد است کسی او را حذف نکرده اما اتفاقاتی مثل تبانی و مرگ عزیزانش باعث شد تا مدتی مثل معتادها دست از زندگی کشیده و تنها سپری شدن عمر را ببیند. او اما اعلام می‌کند با قدرت بازگشته و برای آینده برنامه‌های زیادی در سرش دارد.

تبانی چهار سال پیش لیگ فوتسال، سرنوشت خیلی‌ها را عوض کرد. بسیاری از بازیکنان تبانی کار از صحنه فوتسال محو شدند و مربی‌ای مثل محمدرضا حیدریان با افتخارات بسیارش در تیم ملی،‌ به یک باره غیب شد. گاه‌گداری اخباری مبنی بر حضور او در تیم های دسته دویی به گوش می‌رسید و عکس‌هایی از بازی‌اش در تورنمنت‌های غیررسمی منتشر می‌شد اما دیگر خبری از او در سطح اول فوتسال کشور نبود.

فوت مادر و کناره گیری از فوتسال

زمانی که مادرم فوت شد کمرم شکست. نمی‌دانم چطور بیان کنم. خیلی به او علاقه‌مند بودم و اصلا فکر نمی‌کردم روزی از دنیا برود. دو سال بعد از فوت او خواهرم نیز به دلیل سرطان فوت شد و دیگر کاملا به هم ریختم. به کل زندگی را رها کرده و مثل معتادها دست از همه چیز کشیدم. اما الان خدا را شکر برگشته‌ام و با به دنیا آمدن پسرم نیز انگیزه زیادی برای آینده دارم. امسال بعد از مدت ها به لیگ برتر بازگشته ام و با عنوان سرمربی در تیم یاسین پیشرو قم حضور دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عزت‌الله پورقاز
ماجرای قرارداد با استقلال

آقای صادقی برای تورنمنت چهار جانبه‌ با من صحبت کرد. مثل اینکه بازی‌های من را در جام رمضان دیده بود و این تورنمنت چهارجانبه با حضور ارتش، تیم ملی، استقلال و نیروهای مسلح برگزار شد. من هم جلوی تیم ملی بازی کردم و تیم‌مان قهرمان شد. داریوش مصطفوی گفته بود از فردا حیدریان را به اردوی تیم ملی بیاورید و این طور شد که سالنی باز شدم.

فکر کنم حوالی سال ۱۹۹۶ بود که به اردوی تیم ملی رفتم و به عنوان دو نفر آخر از لیست جام جهانی خط خوردم و حالم هم خیلی گرفته شد. هرچند دیر به تیم ملی دعوت شدم اما ۹ قهرمانی آسیا گرفتم. البته این را بگویم دو ماه قبل از بازی در استقلال در جام رمضان امارات بازی کردم و در این مسابقه‌ها توسط علی منصوریان که او هم در استقلال بود حضور پیدا کردم. او نتوانست با ما بیاید اما من هم به عنوان آقای گل و هم فنی‌ترین بازیکن تورنمنت انتخاب شدم.

اطلاعات شخصی
نام کامل Mohammad Reza Heidarian
زادروز ۲۸ بهمن ۱۳۴۷ (سن: ۵۰ سال)
زادگاه تهران، ایران
قد ۵ ft 11½ in (1.82 m)
پست هافبک

باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها
۱۹۹۴–۲۰۰۳ باشگاه فوتسال استقلال تهران
۲۰۰۳–۲۰۰۵ باشگاه فوتسال استقلال تهران
۲۰۰۴–۲۰۰۷ Ceccano C5
۲۰۰۷–۲۰۰۸ باشگاه ورزشی القطر
۲۰۰۸–۲۰۰۹ باشگاه فوتسال علم و ادب مشهد
۲۰۰۹–۲۰۱۲ باشگاه فوتسال پرسپولیس تهران
۲۰۱۲ باشگاه فوتسال راه ساری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا حیدریان
4.1/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه