بیوگرافی آنجلینا جولی

4 سال پیش
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آنجلینا جولی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

در زندگی نامه آنجلینا جولی اینگونه آمده است که : آنجلینا جولی ویت در ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس آمریکا متولد شد. پدر آنجلینا اصالتی آلمانی اسلواک، و مادر وی اصالتی هلندی و فرانسوی کانادایی داشت. آنجلینا جولی فعالیت به عنوان مدل را از ۱۲ سالگی آغاز نمود و در شهرهایی مثل لندن و لس‌ آنجلس مدل مشهوری شد. آنجلینا جولی در جوانی در کلیپ‌ های خوانندگانی از جمله رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرده است، اولین نقش سینمایی آنجلینا جولی در فیلم “هکرها” بود که داستان پنج دانش‌ آموز هکر را روایت میکند.

زندگینامه آنجلینا جولی 

بیوگرافی آنجلینا جولی

فعالیت هنری

همسر اوّل آنجلینا جولی جان لی میلر بود که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد، همسر دومش بیلی باب تورنتون بود که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام بعد از سه سال ازدواجشان به جدایی انجامید.
آنجلینا جولی پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، با برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه شد و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و تنگدستی و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌ شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا کردند. آنحلینا جولی به همراه همسرش براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده گرفته اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تری گیلیام
براد پیت در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۲ رسماً اعلام کرد که او و آنجلینا جولی تصمیم به ازدواج گرفته اند. او گفت:

“ما تصمیم گرفته بودیم ازدواج نکنیم تا زمانی که برای هیچ زوجی منع ازدواج وجود نداشته باشد ولی گمان نمیکنم دیگر بتوانیم بیش از این مقاومت کنیم. ازدواج ما برای بچه هایمان خیلی مهم است و همیشه در این باره از ما سؤال خواهند کرد. برای من هم مهم است. دوست دارم آن نوع تعهد ایجاد بشود.” در ادامه گفتگو زمانی که از او پرسش شد آیا رسماً از آنجلینا جولی خواستگاری کرده یا نه، براد پیت جواب داد: “دیگر از این فراتر نمی‌ روم… ولی زمانی که عاشق کسی هستی و با او یک خانواده تشکیل بدهی و خودت هم دوست داری یک تعهد بین تان ایجاد بشود و نتوانی خیلی خنده‌ دارست،”

آنجلینا جولی در ۱۴ مه ۲۰۱۳ اعلام نمود به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ % و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ % بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان‌ برداری) زده و آنها را برداشته است و جراحی‌ ها و مراحل درمانی وی از فوریه ۲۰۱۳ تا پایان آوریل ۲۰۱۳ به طول انجامید وی ذکر کرد که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده‌ است و با توجه به این عمل‌ ها احتمال سرطان پستان در وی به زیر ۵ درصد رسیده‌ است.

در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۸۹، سایت سرگرمی و طنزپرداز spoof در خبری طنزآمیز اعلام نمود که مطابق اسناد افشا شده توسط ویکی لیکس آنجلینا جولی جاسوس سازمان سیا بوده‌ است. با وجود تاکید سایت spoof در مورد طنز بودن خبر خود، رسانه‌ های فارسی زبان این خبر را به عنوان یک خبر جدی منتشر کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترین بل
فیلم های آنجلینا جولی

تندیس‌ های زوج آنجلینا جولی و برد پیت در موزه مادام توسو لندن.

نگاهی به بیرون ۱۹۸۲
سایبورگ ۲ ۱۹۹۳
بدون مدرک ۱۹۹۵
هکرها ۱۹۹۵
عشق است همه آنچه هست ۱۹۹۶
فوکس‌ فایر ۱۹۹۶
فیلم ۱۹۹۷
جیا ۱۹۹۸
آشپزخانه جهنم ۱۹۹۸
بازی با قلب ۱۹۹۸
شکارچی استخوان ۱۹۹۹
دختر از هم گسیخته ۱۹۹۹
سرقت در شصت ثانیه ۲۰۰۰
لارا کرافت: مهاجم مقبره ۲۰۰۱
گناه اصلی ۲۰۰۱
زندگی یا چیزی شبیه به آن ۲۰۰۲
لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات ۲۰۰۳
فراتر از مرزها ۲۰۰۳
گرفتن جان‌ ها ۲۰۰۴
داستان کوسه (کارتون) ۲۰۰۴
کاپیتان اسکای و دنیای فردا ۲۰۰۴
اسکندر ۲۰۰۴
آقا و خانم اسمیت ۲۰۰۵
چوپان خوب ۲۰۰۶
بئوولف ۲۰۰۷
قلب قدرتمند ۲۰۰۷
تحت تعقیب ۲۰۰۷
بچه پریان ۲۰۰۸
پاندای کونگ‌ فو کار ۲۰۰۸
سالت ۲۰۱۰
توریست ۲۰۱۰
پاندای کونگ‌ فوکار۲ ۲۰۱۱
در سرزمین خون و عسل ۲۰۱۱
مالیفیسنت ۲۰۱۴
کنار دریا ۲۰۱۵
پاندای کونگ فو کار ۳ ۲۰۱۶

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

وی در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ با حضور در کمپ پناهندگان سوری در شهر آلتین اوزو از توابع ترکیه با پناهندگان سوریه ای دیدار کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنجلینا جولی
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه