بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی

4 سال پیش
بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی
Rate this post

بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آزاده اسماعیل‌خانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آزاده اسماعیل‌خانی می‌توان به بازیگری در سریال معمای شاه، فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران و فیلم کلانتری غیرانتفاعی اشاره کرد.

زندگینامه آزاده اسماعیل‌خانی 

بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی

فعالیت هنری

آزاده اسماعیل‌خانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در فیلم کلانتری غیرانتفاعی به کارگردانی یدالله صمدی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال معمای شاه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آزاده اسماعیل‌خانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیر جعفری، مهران رجبی، مرتضی احمدی و کیومرث ملک‌مطیعی را تجربه کرد.

آزاده اسماعیل‌خانی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آزاده اسماعیل‌خانی در این سال، بازیگری در سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی بازی در سریال معمای شاه بوده است. آزاده اسماعیل‌خانی سال ۱۳۹۴ سریال معمای شاه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با محمدرضا ورزی همکاری داشته است. آزاده اسماعیل‌خانی توانست با بازی در سریال معمای شاه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر‌یل ارجمند، محمدعلی نجفی، سید حسام نواب‌صفوی و ثریا قاسمی بر تجارب او افزود.

فیلم آذر

آزاده اسماعیل‌خانی علاوه‌بر سریال معمای شاه،

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلفونسو هاررا رودریگو

سال ۱۳۹۲ در فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران نیز بازی کرده است.

آزاده اسماعیل‌خانی این‌بار با بهروز افخمی یعنی کارگردان فیلم آذر،

شهدخت، پرویز و دیگران و هنرمندانی چون مهدی فخیم‌زاده، مانی حقیقی،

گوهر خیراندیش و رامبد جوان همکاری داشت.

در این سال‌ها آزاده اسماعیل‌خانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران گوهر خیراندیش با ۴ مرتبه، شهین تسلیمی با ۲ مرتبه، وحید نفر با ۲ مرتبه، نعیمه نظام‌دوست با ۲ مرتبه و ارسلان قاسمی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آزاده اسماعیل‌خانی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آزاده اسماعیل‌خانی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی سینمایی و ۲۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع آزاده اسماعیل‌خانی از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در سینما با نام‌های فیلم آپاچی، فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، فیلم در راه ویلا و فیلم کلانتری غیرانتفاعی به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال معمای شاه بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آزاده اسماعیل‌خانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه