بیوگرافی دیوید اویلوو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دیوید اویلوو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دیوید اویلوو بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۵ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار دیوید اویلوو می‌توان به بازیگری در فیلم ظهور سیاره میمون ها، فیلم گرینگو و فیلم جک ریچر اشاره کرد.دیوید اویلوو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۴ در ۲۹ سالگی در فیلم A Sound of Thunder به کارگردانی پیتر هایمز بازی کرده است.

زندگینامه دیوید اویلوو

بیوگرافی دیوید اویلوو

فعالیت هنری

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ظهور سیاره میمون ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دیوید اویلوو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Edward Burns، بن کینگزلی، Catherine McCormack و Armin Rohde را تجربه کرد.دیوید اویلوو در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است.

او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم دیوید اویلوو در این سال، بازیگری در فیلم ۹۶ Minutes به کارگردانی Aimee Lagos و فیلم ظهور سیاره میمون ها به کارگردانی Rupert Wyatt محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی دیوید اویلوو بازی در فیلم ظهور سیاره میمون ها بوده است. دیوید اویلوو سال ۱۳۹۰ در ۳۵ سالگی در فیلم ظهور سیاره میمون ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

ظهور سیاره میمون ها

او در این فیلم با Rupert Wyatt همکاری داشته است. دیوید اویلوو توانست با بازی در فیلم ظهور سیاره میمون ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جیمز فرانکو، اندی سرکیس، Freida Pinto و Karin Konoval بر تجارب او افزود.دیوید اویلوو علاوه‌بر فیلم ظهور سیاره میمون ها، سال ۱۳۹۷ در ۴۲ سالگی در فیلم گرینگو نیز بازی کرده است. دیوید اویلوو این‌بار با Nash Edgerton یعنی کارگردان فیلم گرینگو و هنرمندانی چون جوئل ادگورتون، شارلیز ترون، تندی نیوتون و Bashir Salahuddin همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود بصیری

نام کامل
David Oyelowo
تاریخ تولد
April 1, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 2 Golden Globes. Another 19 wins & 40 nominations.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیوید اویلوو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه