بیوگرافی جسی شرام

4 سال پیش
بیوگرافی جسی شرام
Rate this post

بیوگرافی جسی شرام به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جسی اسکارم از کودکی استعداد بازیگری داشت. در ۱۰ سالگی ، در فیلم ” intangible star quality” بازی کرد و این فیلم او در آژانس استعداد های استیوارت شیکاگو مشهور شد، فیلم باعث شد که جسی نه تنها به عنوان بازیگر بلکه به عنوان یک مدل فشن نیز شناخته شود.

زندگینامه جسی شرام

بیوگرافی جسی شرام

فعالیت هنری

او خیلی سریع خود را با تبلیغات ، چاپ، صدا و کارهای تلویزیونی به عنوان یکی از موفقترین کودکان مدل شیکاگو ثبت کرد.

موفقیت هایش در صنعت سرگرمی ادامه داشت. بعد از نقل مکان به لس آنجلس در ۱۸ سالگی ، لیستی طولاتی از اعتباراتش در عرصه ی سینما و تلویزیون خلق کرد. نقش هایی در برنامه های ملی مثل ” Veronica Mars” ، ” Jane Doe” ، ” Life” ، ” Crash” و ” Medium” داشت. از جمله نقش های برجسته ی او نیز میتوان به فیلم های ” House M.D.” ، ” CSI: Miami” ، ” Without a Trace” ، ” Boston Legal” ، ” Hawthorne” اشاره کرد. جسی در فیلم شبکه یونیورسال ” American Pie Presents The Naked Mile” نیز نقشی به خوبی نقشش در فیلم مستقل ” I Want Someone to Eat Cheese With” و ” Keith” داشته است. به تازگی ، جسی نقشی را در شبکه ی TNT به عهده گرفته که به نظر می آید این نقش او مانند نقش ” Unstoppable” او باشد.

نویسنده ی آهنگ های تک نوازی

به علاوه ، جسی کارهایی نیز به عنوان هنرمند نویسنده ی آهنگ های تک نوازی دارد ، مثل همکاری او با گروه های” Joan Baby’s soul” ، ” Hard Rock Cafe” ، ” Tweeter Center” ، ” Soldier Field” ، ” Navy Pier” ، ” Hancock Music Center” و خیلی های دیگر. همانطور که پیداست جسی در عرصه ی هنر فعالیت های چشم گیری دارد. در طی این زمان ، جسی امتیاز همکاری با جیم پتریک از ” The Ides of March and Survivor” و ” Suave of Hip Hop Connxion” را داشته است. جسی به علاوه ی کارش به عنوان نویسنده ی متن موسیقی به یادگیری گیتار نیز مشغول است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هما نیکنام

انگیزه و ذوق جسی باعث شده تا او به این اهداف رویایی برسد. نه تنها او یک بازیگر مدل برای نوازندگان است بلکه در سازمان های خیریه مختلف نیز حضور فعالی دارد. موفقیت های جسی در عرصه ی هنر و سرگرمی به سرعت بود. او فردی فوق العاده مفید بود و تصمیم داشت که با استعداد هایش پیشرفت کند.

نام کامل
Jessica Schram
تاریخ تولد
January 15, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسی شرام
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه