بیوگرافی نوح وایل

4 سال پیش
بیوگرافی نوح وایل
Rate this post

بیوگرافی نوح وایل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نوح وایل در هالیوود ، کالیفرنیا بدنیا آمد. از مرجونی (پرستار) و استفان وایل (کارآفرین و مهندس برق). او ۵ خواهر و برادر دارد.

زندگینامه نوح وایل

بیوگرافی نوح وایل

فعالیت هنری

خانواده ی پدریش یهودی روس بودند. کسی که او را به بازیگری تشویق میکرد پدر ناتنی اش (احیا گر فیلم جیمز سی کاتز ) بود. وایل نقش کوچکی در دبیرستان (این نقش او برنده ی جایزه بخاطر بازی اش که نوشته ی خودش بود شد) داشت.

وایل در برنامه تئاتر دانشگاه وسترن شمالی شرکت کرد و ترجیح داد به بازیگری بپردازد تا ادامه تحصیل. بعد از فارغ التحصیلی بازیگری را از یک معلم بازیگری (لری موس) دقیقا زمانی که دریک آپارتمان در بولیوارد هالیوود زندگی میکرد آموخت. اولین بازی او در سن ۱۷ سالگی بود در ” Blind Faith” ، اما بعد از چند بازی خوب برای دو سال بیکار ماند. سپس به بازی در ” A Few Good Men” ( که این نقش نیز مانند قبل به بیکار شدن او و کار اجباری در رستوران مجبورش کرد) پرداخت. برنامه های تلویزیونی خوب بود اما نوح به تعهدش پای بند بود. او قسمتی از اولین قسمت از ” ER” و ” Dr. Carter looked very good” را به عهده داشت. بعد از مدتی ، او نقش کامل را به دست گرفت.

زندگی شخصی

نوح با همسر اول خود ، هنرمند آرایشگری تریسی واربین ، در مجموعه افسانه اثر انگشت دیدار کرد. آنها در سال ۲۰۰۰ ازدواج کردند و یک فرزند به نام اوون استراسر اسپیر وایل (متولد ۹ نوامبر ۲۰۰۲) و یک دختر ، آدنن وایل (متولد ۱۵ اکتبر ۲۰۰۵) دارند. وایل و واربین در سال ۲۰۰۹ از هم جدا شدند و در سال ۲۰۱۰ طلاق گرفتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرواز همای

وایل در ژوئن سال ۲۰۱۴ در کالیفرنیا با سارا ولز ازدواج کرد. این زوج در سال ۲۰۱۱ در شرکت The Blank Theater ملاقات کردند. دختر آنها فرانسیس هارپر وایل در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۵ به دنیا آمد.

نام کامل
Noah Strausser Speer Wyle
تاریخ تولد
June 04, 1971
سن
۴۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 3 Golden Globes
Another 12 wins & 22 nominations

تاریخ تولد: ۴ ژوئن ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۵ متر
همسر: سارا ولز (ازدواج ۲۰۱۴)، تریسی واربین (ازدواج ۲۰۰۰–۲۰۱۰)
کودکان: اُون استراسر وایل، آودن وایل، فرنسز هارپر وایل
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نوح وایل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه