بیوگرافی کریستین کریک

4 سال پیش
بیوگرافی کریستین کریک
Rate this post

بیوگرافی کریستین کریک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستین کریک در ونکور ، کانادا از دیانا کی ( که اصلیت چینی دارد) و پیتر کریک ( که اصلیت هلندی دارد).

زندگینامه کریستین کریک

بیوگرافی کریستین کریک

فعالیت هنری

والدینش معماران منظر بودند. کریک دیپلم خود را از دبیرستان اریک هامبر گرفته است. با اینکه او در مدرسه ی روی صحنه رفته است ، ولی بیشتر وقتش را روی مطالعاتش میگذراند. به نظر می آمد که در آن زمان احساس خجالت میکرد.
اولین کار حرفه ای او ” Edgemont” ( کریستین در این سریال درام نوجوانان بازیگر آزاد بود) محصول شبکه ی CBC بود. کریک نقش ” Laurel Yeung” را بازی میکرد. البته کریک آخرین بازیگر اصلی بود که انتخاب شد ، چون کارگردان با انتخاب بازیگران زن مشکل داشت. ولی به نظر کریستین خوشانس بود و او را به موقع انتخاب کردند.

وقتی او وارد کار حرفه ای بازیگری شد که در سریال پر مخاطب شبکه ی WB ” Smallville” ایفای نقش داشت. در واقع این سریال داستان ” Clark Kent” در روزهای زندگی ابرقهرمانی اش را در شهر کوچک Smallville دنبال میکرد. کریستین نقش ” Lana Lang” را ایفا میکرد ، هدفی که کلارک بعد از دیدن ” Lois Lane” تمایل زیادی به آن پیدا کرد.

این سریال یک قدم بزرگ برای پیشرفت کریک در حرفه اش بود ، بعد از این سریال مصاحبه های زیادی از طرف چندین مجله برای مثال “YM (Young and Modern) and Rolling Stone ” با او شد. کریک هم چنین توانست برای ” Neutrogena” ( محصولات مراقبتی پوست) تبلیغات کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فریده (گیوه چی)

زندگی
کروک در ونکوور در بریتیش کلمبیا به دنیا آمد. پدرش پیتر کروک یک هلندی و مادرش دینا چی یک چینی‌تبار است که در اندونزی به دنیا آمده است. همچنین مادربزگ مادری او متولد جاماییکا می‌باشد. والدین او هر دو معمار هستند. او یک خواهر کوچکتر به نام جاستین دارد که پنج سال از اون جوانتر است. کروک در زمینه کاراته آموزش دیده و کمربند بنفش دارد. او همچنین ژیمناستیک را تا قبل از پایان دبیرستان در سطح ملی دنبال می‌کرد اما آن را کنار گذاشت.

نام کامل
Kristin Laura Kreuk
تاریخ تولد
December 30, 1982
سن
۳۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 14 nominations

تاریخ تولد: ۳۰ دسامبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، ونکوور، کانادا
قد: ۱٫۶۳ متر
ملیت: کانادایی
محل سکونت: کانادا ,انتاریو ,تورنتو
والدین: دیانا چی، پیتر کروک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستین کریک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه