بیوگرافی لیسی چابرت

4 سال پیش
بیوگرافی لیسی چابرت
Rate this post

بیوگرافی لیسی چابرت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیسی چابرت (به انگلیسی: Lacey Chabert) (زاده ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۲) بازیگر آمریکایی است. از فیلم‌های او می‌توان به ارواح دوست دخترهای سابق و مهدکودک بابا اشاره کرد.

زندگینامه لیسی چابرت

بیوگرافی لیسی چابرت

فعالیت هنری

وی همچنین صداپیشه نقش گوئن استیسی در کارتون مرد عنکبوتی خارق العاده نیز بود.

لیسی چابرت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۷ در ۱۶ سالگی در فیلم گمشده در فضا به کارگردانی Stephen Hopkins بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مرد خانواده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لیسی چابرت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون گری الدمن، William Hurt، Matt LeBlanc و Mimi Rogers را تجربه کرد.

لیسی چابرت در سال ۱۳۷۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم لیسی چابرت در این سال، بازیگری در سریال مرد خانواده محسوب می‌شود.

سریال مرد خانواده

لیسی چابرت سال ۱۳۷۸ در ۱۷ سالگی در سریال مرد خانواده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. لیسی چابرت توانست با بازی در سریال مرد خانواده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ست مک فارلن، الکس بورستین، ست گرین و میلا کونیس بر تجارب او افزود.

لیسی چابرت علاوه‌بر سریال مرد خانواده، سال ۱۳۸۰ در ۱۹ سالگی در فیلم Not Another Teen Movie نیز بازی کرده است. لیسی چابرت این‌بار با Joel Gallen یعنی کارگردان فیلم Not Another Teen Movie و هنرمندانی چون چیلر لای، Jaime Pressly، کریس ایوانز و Eric Christian Olsen همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منس مگنس مارلیند

در این سال‌ها لیسی چابرت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Jonathan Bennett با ۳ مرتبه، Danielle Harris با ۲ مرتبه، Daniel Franzese با ۲ مرتبه، Jodi Carlisle با ۲ مرتبه و Cree Summer با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لیسی چابرت داشته‌اند.

بیوگرافی لیسی چابرت

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی لیسی چابرت آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

لیسی چابرت را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۴% آثار وی سینمایی و ۶% آثارش تلویزیونی است. در واقع لیسی چابرت از مجموع ۱۹ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۸ اثر در سینما با نام‌های فیلم Acre Beyond the Rye، فیلم The Lost Tree، فیلم Ghost of Goodnight Lane، فیلم Christian Mingle، فیلم Slightly Single in L.A.، فیلم Anything Is Possible، فیلم In My Sleep، فیلم ارواح دوست دخترهای سابق، فیلم Black Christmas، فیلم Dirty Deeds، فیلم Shadow of Fear، فیلم دختران بدجنس، فیلم روز پرستاری پدر، فیلم Rugrats Go Wild، فیلم Hometown Legend، فیلم The Wild Thornberrys Movie، فیلم Not Another Teen Movie و فیلم گمشده در فضا به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال مرد خانواده بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، پرویس، میسیسیپی، آمریکا
قد: ۱٫۶ متر
ملیت: آمریکایی
همسر: دیوید نهدار (ازدواج ۲۰۱۳)
کودکان: Julia Mimi Bella Nehdar

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیسی چابرت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه