بیوگرافی ملیسا مک‌براید

4 سال پیش
بیوگرافی ملیسا مک‌براید
4.3/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی ملیسا مک‌براید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملیسا مک‌براید (انگلیسی: Melissa McBride؛ زادهٔ ۲۳ مهٔ ۱۹۶۵) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه ملیسا مک‌براید

بیوگرافی ملیسا مک‌براید

فعالیت هنری

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به زندگی‌های خطرناک پسران آلتر و سریال مردگان متحرک اشاره کرد.اکثر مشهوریت او به دلیل بازی در سریال walking dead است که تا کنون ده فصل از این سریال که از شبکه تلویزیونی ای ام سی (amc) پخش میشود را بازی کرده

ملیسا مک براید نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۳۷ سالگی در فیلم The Dangerous Lives of Altar Boys به کارگردانی Peter Care بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مردگان متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ملیسا مک براید محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Kieran Culkin، جنا مالون، Emile Hirsch و وینسنت دن آفریو را تجربه کرد.

ملیسا مک براید در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ملیسا مک براید در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.

سریال مردگان متحرک

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ملیسا مک براید بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. ملیسا مک براید سال ۱۳۸۹ در ۴۵ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. ملیسا مک براید توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، جان برنتال، سارا وین کالایز و چندلر ریگز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مرتضی ضرابی

در این سال‌ها ملیسا مک براید با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جفری دی مان با ۲ مرتبه و Laurie Holden با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ملیسا مک براید داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی ملیسا مک براید آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. ملیسا مک براید را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی سینمایی و ۲۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع ملیسا مک براید از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در سینما با نام‌های فیلم The Reconstruction of William Zero، فیلم Delgo، فیلم مه و فیلم The Dangerous Lives of Altar Boys به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال مردگان متحرک بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۲۳ مهٔ ۱۹۶۵ (سن ۵۴ سال)، لکسینگتون، کنتاکی، آمریکا
قد: ۱٫۶۷ متر
آموزش: R.J. Reynolds High School
خواهر و برادر: ملانی سوزن، جان مایکل، نیل اَلِن
والدین: جان لسلی مک‌براید، سوزن لیلییِان مک‌براید

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملیسا مک‌براید
4.3/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه