بیوگرافی توماس سنگستر

4 سال پیش
بیوگرافی توماس سنگستر
4.9/5 - (6123 امتیاز)

بیوگرافی توماس سنگستر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 توماس برودی سنگستر (به انگلیسی: Thomas Brodie Sangster) (زاده ۱۶ می ۱۹۹۰) بازیگر انگلیسی سینما و تلویزیون است که بیشتر با فیلمهای پرستار مک فی و آخرین لژیون شناخته می‌شود.

زندگینامه توماس سنگستر

بیوگرافی توماس سنگستر

فعالیت هنری

در هر دوی این فیلم‌ها سنگستر با کالین فرث همبازی شده‌است.

توماس در لندن متولد شد. او با والدینش و خواهرش اوا زندگی می‌کند. پدرش فیلم ادیتور و موسیقیدان می‌باشد. توماس بیس و گیتار می‌نوازد، او نواختن گیتار دست چپ را برای بازی در فیلم پسر هیچ‌کجا در نقش پاول مک کارتنی آموخت. او در سال ۲۰۱۰ به بند وینت (به انگلیسی: Winnet) پیوست. خانواده سنگستر اهل بانچوری اسکاتلند هستند.

اندی سرکیس و توماس برودی سنگستر دو بازیگری هستند که برای بازی در فیلم Mouse Guard با فاکس قرن بیستم قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده وس بال، کارگردان سه گانه فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ) باشد که برودی سنگستر پیش از این در این سه فیلم با بل همکاری کرده بود. فیلم Mouse Guard براساس کمیک‌های گرافیکی به همین نام اثر دیوید پترسون در دست ساخت است.

زندگی شخصی

توماس که در محله و خانواده‌ای مذهبی است.ولی هرگز گِی(هم.جن.سگرا)بودن خود را کتمان نکرده است او حتی درکنار سینما در زمینه فیلم های گِی هم فعالیت زیادی دارد و حتی گفته است که به بازیگران پسری که از انها خوشش می‌آید پیشنهاد گِی میدهد هرچند او گفته بود می بودنم ربطی ندارد که دوست‌دختر نداشته باشم .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بتی دیویس

تاریخ تولد: ۱۶ مهٔ ۱۹۹۰ (سن ۲۹ سال)، سات‌ارک، بریتانیا
قد: ۱٫۷۹ متر
نمایش‌های تلویزیونی: بازی تاج‌وتخت، فینیس و فرب، بی‌خدا، بیشتر
نامزد دریافت جایزه: Phoenix Film Critics Society Award for Best Performance by a Youth in a Lead or Supporting Role – Male
والدین: مارک سنگستر، تاشا بِرتروم

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توماس سنگستر
4.9/5 - (6123 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • نجمه
    2 سال پیش

    بابا روش کراش بودم 😶😂