بیوگرافی کیتی لاتز

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کیتی لاتز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوتز کارش را با رقص شروع کرد ، در تورهای ” Avril Lavigne” و ” Lady Gaga” شرکت میکرد و در ویدئو موسیقی ها بازی میکرد ، خصوصا در ویدئوهای لیدی گاگا.

زندگینامه کیتی لاتز

بیوگرافی کیتی لاتز

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۵ ، لوتز به گروه ” Soccx” پیوست و سال بعد گروه اولین کار تکی خود را ” From Dusk Till Dawn (Get The Party Started)” که خواهان زیادی داشت منتشر کردند. در سال ۲۰۰۷ ، بار دیگر کار دیگری به صورت تکی به اسم ” Scream Out Loud” که در بین ۱۰ تا از بهترین های آلمان شد منتشر کردند. آلبوم آنها ” Hold On” در سال ۲۰۰۷ و سومین کار تکیشان نیز به اسم ” Can’t Take My Eyes Off You” در سال ۲۰۰۸ اکران شد.

لوتز بازیگری را در سال ۲۰۰۶ با نقش کوچکی در فیلم هلهلچی ” Bring It On: All or Nothing” آغاز کرد. در سال ۲۰۱۰ ، توانست در قسمتی از ” Harbor City” و نقشی از چهارمین فصل از AMC درام ” Mad Men” در نقش خواهر زاده آنا دارپر ( استفانه) حضور یابد.

در سال ۲۰۱۱ ، لوتز به عنوان ” Officer Kirsten Landry” یکی از نقش های اصلی کمدی سیاه ” Death Valley” بازی کرد.

وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

عمده شهرت وی به دلیل حضور در نقش سارا لنس در سریال های دنیای مشترک کماندار می باشد.

کماندار

«کماندار» یکی از پر طرفدار ترین سریال های ابرقهرمانی کمپانی دی سی است که از شبکه CW پخش می شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فریبا کامران

سریالی که با موفقیت خود باعث ساخت سریال های «فلش»، «سوپر گرل» و «افسانه های فردا» شد. این مجموعه تاکنون چهره های مشهوری از مجموعه کمیک استریپ های دی سی را به جعبه جادو آورده است. چهره هایی چون کماندار سبز، آرسنال، اسپیدی، قناری سیاه، فلش، اتم، دث استروک، ددشات، راس الغول، نیسا الغول، هانترس و… . حالا آنها در اپیزود جدید فصل چهارم برای اولین بار از «آقای فوق العاده» رونمایی کردند. پسری سیاه پوست که تمایلات شنیع ه.م.جنس خواهانه دارد. با این کار سازندگان «کماندار» دو تابو را شکستند. هم از یک ابرقهرمان سیاه پوست رونمایی کردند و هم از یک ابر قهرمان ه.مج.نسگرا.

نقش این ابرقهرمان را اکو کلوم هنرپیشه و کمدین آمریکایی بازی می کند. این نخستین بار است که یک ابرقهرمان ه.م.ج.نسگرا در این سریال حاضر می شود. پیش از این هم قناری سیاه با بازی کیتی لوتز تبدیل به یک شخصیت دو جنس گرا شده بود. حضور این حجم کاراکترهای LGBT در سریالی به شهرت «کماندار» در حالی اتفاق می افتد که از مثلث خالقان آن، مارک گوگنهایم، گرگ برلانتی و اندرو کرایسبرگ، یک نفر (برلانتی) علنا ه.م.ج.نس گرا است. پس طبیعی است که سریال هایی از این دست پیشگام حمایت از حقوق این قشر هم باشند.

گزیدهٔ آثار
سینما
پیمان (۲۰۱۲)
۴۰۰ روز(۲۰۱۵)
تلویزیون

افسانه‌های فردا (۲۰۱۶-تاکنون)
پیکان (۲۰۱۵–۲۰۱۳)
مد من (۲۰۱۵–۲۰۱۰)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیتی لاتز
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه