بیوگرافی راب اشنایدر

4 سال پیش
بیوگرافی راب اشنایدر
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی راب اشنایدر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بازیگر ، نویسنده ، طنز پیشه اشنایدر که در ۳۱ اکتبر ، ۱۹۶۳ در کالیفرنیا بدنیا آمد. او در جنوب شهر بزرگ شد و در بین ۵ پسر از همه کوچکتر بود. بعد از گرفتن دیپلم به کلوپ سیرک رفت که به حرفه ی کمدی روی آورد.

زندگینامه راب اشنایدر

بیوگرافی راب اشنایدر

فعالیت هنری

ترکیب طنز و شوخی های باعث شد که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. اشنایدر اولین بار در سال ۱۹۹۰ در SNL استخدام شد ( به عنوان نویسنده ). او کار های خود را به اجرا در می آورد و در سال ۱۹۹۴ کارش را بخاطر حرفه ی بازیگری رها کرد.
بعد از شروعی سرسختانه ، راب اشنایدر در دو فیلم آدام سندلر حضور یافت ” Waterboy” (1998) و ” Big Daddy ” (1999). بعد از آن نیز شنیدر در ” Deuce Bigalow” نقش اصلی را برعهده داشت. بعد از تحسین های مخاطبان از این فیلم اشنایدر در فیلم دوم خود ” The Animal” (2001) بار دیگر در نقش اصلی حضور یافت که موفقیت دیگری برای او به حساب می آمد.

بعد از کارهای موفقیت آمیزش اشنایدر در سال ۲۰۰۷ اولین کارگردانی خود را برعهده داشت. بار دیگر او در کنار آدام سندلر در نقش کمدی دیگری ” You Don’t Mess With the Zohan” (2008) نقش کوچکی را ایفا میکرد. اشنایدر در فیلم های زیادی حضور داشته است که هر کدام از این پروژه ها برایش موفقیت های بخصوصی در زمینه ی بازیگری و کارگردانی به حساب می آمده است.
او در سال ۱۹۸۸ با یک مدل به نام لندن کینگ ازدواج کرد و تا سال ۱۹۹۰ با او بود و هم اکنون نیز از او یک دختر دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فریبا کامران

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بزرگ‌شده‌ها،تنها در خانه ۲: گم‌شده در نیویورک،حیوان، اکنون شما را چاک و لری می‌نامم،۵۰ قرار اول،دختران داغ،قاضی درد،داستان‌های زمان خواب و نیمکت گرمکن ها اشاره کرد.

تاریخ تولد: ۳۱ اکتبر ۱۹۶۳ (سن ۵۶ سال)، سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶۱ متر
ملیت: آمریکایی
همسر: Patricia Azarcoya Schneider (ازدواج ۲۰۱۱)، هلنا اشنایدر (ازدواج ۲۰۰۲–۲۰۰۵)، لاندن کینگ (ازدواج ۱۹۸۸–۱۹۹۰)
کودکان: ال کینگ، میراندا اسکارلت اشنایدر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راب اشنایدر
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه