بیوگرافی سم رایلی

4 سال پیش
بیوگرافی سم رایلی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی سم رایلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سم رایلی در منستون اوکراین بدنیا آمد ، مادرش معلم و پدرش نیز کارمند بود. او در مالسیز کراس هیل درس میخواند و در هم چنین در مدرسه ی آپینگام. سم در آکادمی لندن به مطالعه ی موسیقی و هنرهای درام میپرداخت و هم چنین در رویال آکادمی هنرهای درام نیز بود.

زندگینامه سم رایلی

بیوگرافی سم رایلی

فعالیت هنری

عملکرد فوق العاده زیبای او زمانی که نقش لن کارتیس را در فیلم “Control” بازی کرد رو شد ، داستانی درباره ی خواننده ی پانک جوی دیویشن (۱۹۷۰). بخاطر بازی خوب او این فیلم توانست تحسین های زیادی از سوی منتقدان به خود جلب کند ، هم چنین تواسنت جایزه ی فیلم های مستقل انگلیس را نیز برای ” Most Promising Newcomer” و BAFTA ستاره ی در حال صعود را نیز بدست آورد. یکی دیگر از جوایز نیز ” Mark Kermode nod” برای بهترین نقش مرد در سال ۲۰۰۷ بود.

با توجه به عملکردش در لن کورتیس ، رایلی نقش مرد جلو مارک ای اسمیت را در اثر مایکل وینترباتم “۲۴ Hour Party People” بازی کرد ، در این فیلم بازیگران دیگری نیز مانند “Sean Harris” بازی کرده اند.

در سپتامبر ۲۰۰۷ ، رایلی جز بازیگران فیلم علمی تخیلی “Franklyn”فیلمی انگلیسی اثر جرالد مکمورو بود. او هم چنین در فیلم ۱۳ نقش اصلی بود ، فیلمی فرانسوی با ژانری ترسناک “۱۳ Tzameti ” این فیلم در آمریکا و اروپا پخش شد. او نقش “Pinkie Brown” را در “Brighton Rock” در کنار هلن میرن بازی کرد ، این فیلم نیز در ۴ فوریه ۲۰۱۱ پخش شد. او در “On the Road” در نقش سال پردایس بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویت استیلمن
کمدی آلمانی

او در کمدی آلمانی سال ۲۰۱۱ ، ” Rubbeldiekatz” در کنار همسرش الکساندرا ماریا به ایفای نقش میپردازد. نقش های او به منزله ی ” Wagenmeister” لیست شده است. در “Byzantium” (2012) ، فیلم به کارگردانی نیل جوردن ، او در کنار جما ارترتون و سائورس رونان به بازی پرداخت. در سال ۲۰۱۲ ، رایلی در نقش دایول در “Maleficent” به بازی پرداخت. این فیلم در سال ۲۰۱۴ پخش شد. رایلی در فیلم “Pride and Prejudice and Zombies” نیز جز تیم بازیگران بوده است.

زندگی شخصی
با شروع سال ۲۰۱۱ ، او در کنار همسرش در برلین زندگی میکرد ، همسرش الکساندر ماریا لارا میباشد. آنها در آگوست ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و یک فرزند به نام بن نیز دارند.

تاریخ تولد: ۸ ژانویهٔ ۱۹۸۰ (سن ۴۰ سال)، منستون، بریتانیا
قد: ۱٫۸۵ متر
همسر: الکساندرا ماریا لارا (ازدواج ۲۰۰۹)
کودکان: بِن ریلی
کتاب‌ها: Regional Interest Magazines of the United States، Corporate Magazines of the United States

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سم رایلی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه