بیوگرافی پاولینا گایتان

4 سال پیش
بیوگرافی پاولینا گایتان
2.9/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی پاولینا گایتان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پائولینا گیتن رویز ( متولد ۱۹ فوریه ۱۹۹۲ ) بازیگر مکزیکی میباشد.

زندگینامه پاولینا گایتان

بیوگرافی پاولینا گایتان

فعالیت هنری

پائو در مکزیکو سیتی ، دیستریتو فدرال بدنیا آمد. در سن ۹ سالگی به حرفه ی بازیگری روی آورد و در سن ۱۲ سالگی پائو یک نقش مهم در “Innocent Voices” ساخت کارگردان لوئیس مندوکی ، داستانی درباره ی جنگ داخلی السالوادور داشت. او نقش زن اصلی را نیز در فیلم “Sin Nombre” محصول “Cary Joji Fukunaga” ، جایی که او در نقش سایرا بود ، وقتی پدر و عمه اش در حال جابه جایی از هوندراس به آمریکا بودند به آنها ملحق میشود و سفرشان نیز در الکاسپر به اتمام میرسد ، او یک عضو مافیایی بوده که این نقش را نیز ادگار فلورس بازی کرده است.

پائو نقش دختری که توسط قاچاقچیان انسان برای سو استفاده ی جنسی دزدیده میشود در فیلم “Trade” (2007) در کنار کوین کلاین بازی کرده است. او هم چنین در نقش سابینا ، نقش اصلی در فیلم ترسناک مکزیکی “We Are What We Are” نیز در سال ۲۰۱۰ بازی کرده است. به علاوه ، او نقش زوورلی در فیلم کوتاه “En Tus Manos” که این فیلم نیز در سال ۲۰۱۰ نیز اکران شده است را بازی کرده است.
پائو در سریال شبکه ABC در سال ۲۰۱۲ به نام “The River” نیز بازی کرده است.

Paulina Gaitan در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Paulina Gaitan در این سال، بازیگری در سریال نارکس محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل آنتونی تروینو
سریال نارکس

Paulina Gaitan سال ۱۳۹۴ در ۲۴ سالگی در سریال نارکس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. Paulina Gaitan توانست با بازی در سریال نارکس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Wagner Moura، بوید هالبروک، پدرو پاسکال و Joanna Christie بر تجارب او افزود.

Paulina Gaitan علاوه‌بر سریال نارکس، سال ۱۳۹۲ در ۲۲ سالگی در فیلم Deseo نیز بازی کرده است. Paulina Gaitan این‌بار با یعنی کارگردان فیلم Deseo و هنرمندانی چون Christian Bach، Edith González، Paola Nuñez و Gerardo Taracena همکاری داشت.

در این سال‌ها Paulina Gaitan با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Leonor Varela با ۲ مرتبه، Alan Chávez با ۲ مرتبه و Daniel Giménez Cacho با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Paulina Gaitan داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی Paulina Gaitan آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. Paulina Gaitan را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۷% آثار وی سینمایی و ۱۳% آثارش تلویزیونی است. در واقع Paulina Gaitan از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۷ اثر در سینما با نام‌های فیلم Crossing Point، فیلم Ruta Madre، فیلم Las Aparicio، فیلم Deseo، فیلم We Are What We Are، فیلم Sin Nombre و فیلم Innocent Voices به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال نارکس بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا درویشی

تاریخ تولد:

۱۹ فوریهٔ ۱۹۹۲ (سن ۲۷ سال)، مکزیکوسیتی، مکزیک
قد:

۱٫۶ متر
نامزد دریافت جایزه:

Ariel Award for Best Supporting Actress، Ariel Award for Best Actress

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاولینا گایتان
2.9/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه