بیوگرافی گابریله انور

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی گابریله انور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گابریله انوار (به انگلیسی: Gabrielle Anwar) متولد ۴ فوریه ۱۹۷۰ یک بازیگر انگلیسی است. او بیشتر برای رقصیدن با آل پاچینو در فیلم بوی خوش زن و همچنین ایفای نقش فیونا گلنان در سریال آمریکایی مهره سوخته شناخته می‌شود. سریال once upon a time نیز در فصل هفت بازی کرده حتما ببینید.

زندگینامه گابریله انور

بیوگرافی گابریله انور

فعالیت هنری

اولین بازی انوار در سریال انگلیسی ” Hideaway” بود. او در این بازی موفقیت نسبتن خوبی کسب کرد و همین نیز باعث شد که در برنامه های تلویزیونی دیگری به نام including First Born, Summer’s Lease, Press Gang و Mysteries of the Dark Jungle نیز به بازی بپردازد. در زمان کارش در سینما و تلویزیون در لندن او با کریگ شیفر آشنا شد و به هالیوود رفت. انوارد در چند فیلم با یکدیگر به بازی پرداختند. در فیلم هایی مانند In Pursuit of Honor, The Grave, Turbulence 3: Heavy Metal, Flying Virus, Save It for Later, Water Under the Bridge, و Long Lost Son.

اولین فیلم امریکایی که در آن انوار بازی کرده است “If Looks Could Kill” میباشد. در سال ۱۹۹۲ ، بصورت مهمان در “Beverly Hills, 90210 ” حضور یافت. هم چنین با این بازی خود در “Wild Hearts Can’t Be Broken” نیز توانست حضور یابد. و بعد در فیلم هایی مانند “Scent of a Woman, Body Snatchers, For Love or Money, The Three Musketeers, و Things to do in Denver When You’re Dead. در سال ۱۹۹۴ ، مجله ی مردم او را جز ۵۰ زن زیبای دنیا قرار داد.
یکی از بیاد ماندنی ترین نقش های انوار در سال ۱۹۹۲ “Scent of a Woman” بود ، وقتی او با آل پاچینو رقص تنگو اجرا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیمبرلی ولش

انوار در سریال “The Librarian: Return to King Solomon’s Mines” نیز در نقش جان به بازی پرداخته است. او هم چنین در نقش پرنسس مارگارت در برنامه “The Tudors ” (2007) نیز حضور یافته است. او در سریال “Burn Notice” (2008) نیز در نقش فیونا حضور یافت. از جمله دیگر سریال هایی که انوار در آن حضور داشته “Law & Order: SVU ” بوده است .
که در آن سریال او در نقش زنی که قصد دارد حامله شود به بازی پرداخته است.

زندگی شخصی

انور در شهر لالهام در ساری انگلستان به دنیا آمد. مادرش شیرلی هیلز یک بازیگر انگلیسی و پدرش طارق انور، تدوینگر و تهیه‌کننده و متولد شهر دهلی در هند و برنده دو جایزه بفتا و دو نامزدی اسکار برای تدوین فیلم است. انور در رشته رقص و درام در آکادمی هنرهای تئاتر ایتالیا کنتی شهر لندن فارغ‌التحصیل شد.

انور یک دختر به نام ویلو دارد که در سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد و پدرش کریگ شفر است. او بعدها با بازیگری به نام جان وری ازدواج کرد و یک پسر به نام هوگو و یک دختر به نام پایسلی ثمره این ازدواج است. همچنین شفر پدرخوانده فرزندان انور از رابطه او با وری است. از آوریل ۲۰۱۰، انور با شریف مالنیک رابطه دارد.

تاریخ تولد:

۴ فوریهٔ ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، لیلهم، استاینز، بریتانیا
قد:

۱٫۶ متر
همسر:

شریف مالنیک (ازدواج ۲۰۱۵)، جان وریا (ازدواج ۲۰۰۰–۲۰۰۵)
کودکان:

ویلو اَنوار، Paisley Verea، Hugo Verea
آموزش: Laleham Church of England Primary and Middle School (۱۹۷۵–۱۹۸۲)، Italia Conti Academy of Theatre Arts Ltd

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیکیتا میخالکوف
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گابریله انور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه