بیوگرافی تیلور کول

4 سال پیش
بیوگرافی تیلور کول
Rate this post

بیوگرافی تیلور کول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تیلور کول در تارانت کانتی ، تگزاس متولد شد. کول در مدرسه ی ” Mirabeau B. Lamar” ، جایی که به مسافرت المپیک والیبال رفت درس میخواند. او در دبیرستان به حرفه ی مدلینگ روی آورد. بعدن نیز برای بیشتر کردن کارش به نیویورک سفر کرد تا به این حرفه بپردازد. او در تبلیغات های زیادی حضور یافت ، برای Crest toothpaste, Old Spice, و Dooney & Bourke handbags نیز تبلیغات کرد.

زندگینامه تیلور کول

بیوگرافی تیلور کول

فعالیت هنری

با اینکه تیلور تمام عیار روی حرفه ی بازیگری تمرکز کرده است ولی هنوز هم در آژانس مدل های لس آنجلس نامش ثبت است. او الان ساکن لس آنجلس کالیفرینا میباشد.

حرفه

تیلور بعد از دیدن مادر و پدر ناتنی اش ، توانست در برنامه “Summerland” جایی برای خود دست و پا کند. تیلور نقش اریکا را در سال ۲۰۰۴ بدست آورد تا به فیلم ها و سریال های مختلفی برود. کول در ” True music video” اثر ریان کابررا و ” Scars” اثر پاپا روچ حضور یافت. او در “Supernatural ” قسمت ” Provenance” حضور یافت. او در برنامه “NUMB3RS” محصول شبکه CBS نیز به صورت مهمان حضور یافته است. او در “CSI: Crime Scene Investigation” نیز در نقش بینسه بازی کرده است. تیلور در نقش دیزاری در بازساخت فیلم ترسناک “April Fool’s Day” به بازی پرداخته است. کول در “۱۲ Rounds” بازی کرده است.

در دسامبر ۲۰۰۸ ، کول در نقش راچل میلز در “Heroes webisode series” ، به نام Recruit, بازی کرد. او هم چنین در سریال اصلی نیز با همین نقش حضور یافت. “Tiffany Shepis” نیز با تیلور در فیلم ” Violent Kind” بازی کرده است. هم چنین در سریال کوتاه “Secret Girlfriend” (2009) نیز بازی کرده است.
در آپریل ۲۰۱۰ ، نیز او بصورت مهمان در “NCIS” به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۱۱ ، تیلور در “The Event ” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریتا جهان‌فروز

تاریخ تولد: ۲۹ آوریل ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، آرلینگتون، تگزاس، آمریکا
قد: ۱٫۷۲ متر
همسر: کوین سیمشاسر (ازدواج ۲۰۱۵)
والدین: دبرا کوئین
کودکان: تایتم وودز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیلور کول
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه