بیوگرافی ایزابلا اسکروپو

4 سال پیش
بیوگرافی ایزابلا اسکروپو
1.6/5 - (57 امتیاز)

بیوگرافی ایزابلا اسکروپو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایزابلا اسکوروپو متولد سال ۱۹۷۰ می باشد، او بازیگر لهستانی – سوئدی است، به جز بازیگری به خوانندگی و حرفه مدلینگ نیز می پردازد. در نقش دختر جیمز باند ( ناتالی سیمونوو ) در فیلم ” GoldenEye” از سری جمیز باند در سال ۱۹۹۵ بازی کرده است.

زندگینامه ایزابلا اسکروپو

بیوگرافی ایزابلا اسکروپو

فعالیت هنری

وی در لهستان متولد شده است. وقتی فقط یک سال داشت، والدینش از یکدیگر جدا شدند و او در کنار مادرش ماند. در سال ۱۹۷۸، او راهی بردانگ در استاکهولم ، سوئد شد، در آنجا زبان سوئدی، انگلیسی و فرانسوی را آموخت.
در اواخر دهه ۸۰، ایزابلا در اروپا در نقش مدل سفر می کرد و در کاور مجله “Vogue” در سال ۱۹۸۷ عکسش چاپ شد، کارگردان استافان هیلدبرند استعداد های او را کشف کرد و اجازه داد که در فیلم Ingen kan älska som vi ( “Nobody can love like us) بازی کند.

در اوایل دهه ۹۰ بود که وی توانست در حرفه ی خوانندگی پاپ موفق شود، در این زمان آلبوم IZA را بیرون داد، این آلبوم در سال ۱۹۹۱ در سوئد به عنوان آلبومی طلایی انتخاب شد. در ۲۵ دسامبر سال ۱۹۹۶، وی با بازیکن هاکی ( لهستانی ) به نام “r Mariusz Czerkawski” ازدواج کرد. بعد هم در سال ۱۹۹۷، صاحب یک فرزند دختر شدند. در سال ۱۹۹۸ آن ها از یکدیگر جدا شدند. در ۳۰ ژانویه سال ۲۰۰۳، او با جفری ریموند ( آمریکایی ) ازدواج کرد و از او نیز یک پسر به نام جیکوب دارد. وی هم اکنون در لس آنجلس و نیویورک زندگی می کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پریا مردانیان

در سال ۲۰۱۱، بار دیگر ایزابلا به حرفه ی خوانندگی روی آورد و آلبوم دیگری را در سوئد پخش نمود. وی هم چنین در برنامه کوتاه “La vie, L’amour, Le mort” حضور داشته است. در سال ۲۰۱۲ وی در بین بهترین مدل های کشور سوئد قرار گرفت.
وی هم چنین در سال ۲۰۱۳ راهی دنیای کمدی گشت و در ماه جولای در فیلم رمانتیک و کمدی سوئدی به نام “Micke & Veronica” بازی کرد.

فیلم ها:

۱۹۸۸ Ingen kan älska som vi Annelie
۱۹۹۱ Bert Zindy Dabrowski
۱۹۹۱ V som i viking The Single Mother TV mini-series
۱۹۹۵ Det var en mörk och stormig natt Petronella Short
۱۹۹۵ Petri Tårar Carla
۱۹۹۵ GoldenEye
Natalya Simonova

۱۹۹۹ With Fire and Sword
Helena Kurcewiczówna
۲۰۰۰ Dykaren Irena Walde
۲۰۰۰ Vertical Limit
Monique Aubertine
۲۰۰۲ Reign of Fire
Alex Jensen
۲۰۰۴ Exorcist: The Beginning
Sarah
۲۰۰۵ Alias
Sabina TV series, Season 4, Episode 15: “Pandora”
۲۰۰۷ Cougar Club
Daniella Stack
۲۰۰۷ Solstorm
Rebecka Martinsson
۲۰۱۰ Änglavakt Cecilia
۲۰۱۴ Micke & Veronica Veronica
۲۰۱۵ Sleepwalker

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایزابلا اسکروپو
1.6/5 - (57 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه