بیوگرافی مالیکا ارورا

4 سال پیش
بیوگرافی مالیکا ارورا
4.6/5 - (58 امتیاز)

بیوگرافی مالیکا ارورا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مالیکا ارورا در ماهاراشتا بدنیا آمد. وقتی ۱۱ ساله بود والدینش از یکدیگر طلاق گرفتند. او در کنار مادرش زندگی میکرد. او یک خواهر نیز دارد. او در مدرسه ی ” Swami Vivekanand” درس میخوانده است در چمبور. عمه اش ، گریس پولی کارپ یکی از اعضای مدرسه بود. او در بورلا زندگی میکند.

زندگینامه مالیکا ارورا

بیوگرافی مالیکا ارورا

فعالیت هنری

مالی به حرفه ی مدلینگ نیز روی آورده است .
برای زمانی مالیکا در شبکه ” MTV” انتخاب شده بود و قرار بود که در مصاحبه شرکت کند و بعدن نیز در برنامه های Love Line و Style Check حضور یافت. مالیکا به دنیای مدلینگ وارد شد. در بسیاری از تبلیغات حضور میافت. در آلبوم های زیادی از برنامه های بالیوودی نیز بازی کرده است.

در دهه ۲۰۰۰ ، در قسمت های مختلفی از فیلم ها بازی کرده است ، در سال ۲۰۰۸ ، او در اولین فیلم خود به نام “EMI” بازی کرده است. این فیلم فروش پایینی داشت. در سال ۲۰۱۰ ، او در موزیک ویدئوی فیلم “Dabangg” که توسط شوهرش آرباز خوان نوشته شده بود به بازی پرداخت. در ۱۲ مارس ، ۲۰۱۱ ، نیز توانست رکورد جهانی را با عملکر ۱۲۳۵ نفر در رقص در ” Munni Badnaam” بزند ، در این برنامه مالیکا مسئول بود.

در سال ۲۰۱۲ نیز در تایوان شهرت زیادی را کسب کرد. بعد از برنامه اعلام کرد که برای مدتی دیگر بازی نخواهد کرد. در کنار Atif Aslam, Shaan و Bipasha Basu در چندین کنسرت بصورت زنده حضور یافته است ، در LG Arena در برمیگام و The O2 Arena در لندن.
در سلا ۲۰۱۴ نیز او اعلام کرد که تصمیم دارد در کنار فرهاد خان در فیلم کمدی و اکشن “Happy New Year.” حضور یابدو این برنامه در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۴ اکران شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی قطب الدین صادقی

مالیکا با بازیگر بالیوودی آرباز خان ازدواج کرده است (۱۹۹۸). در واقع این دو همدیگر را در طی خوردن کافه ملاقات کردند. در ۲۸ مارس ۲۰۱۶ نیز از یکدیگر طلاق گرفتند. در سال ۲۰۰۲ آنها صاحب یک پسر شده بودند. خواهر او آرمیتا نیز بازیگر است و شوهر او نیز سلمان خان میباشد.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که مالایکا آرورا خان در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

عقرب
خانه شلوغ
خانه شلوغ ۲
خار
نترس
هندی
تخت روان دالی
زمان عذاب

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مالیکا ارورا
4.6/5 - (58 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • reihaneh radfar
    3 سال پیش

    سلام آمریتا آرورا با شکیل لاداک در سال ۲۰۰۹ ازدواج کرده و سلمان خان مجرد هستش لطفا ویرایش کنید.