بیوگرافی آمبر اسمیت

4 سال پیش
بیوگرافی آمبر اسمیت
Rate this post

بیوگرافی آمبر اسمیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آمبر لی اسمیت متولد سال ۱۹۷۱ میباشد ، او بازیگر آمریکایی و مدل میباشد. در سن ۱۶ سالگی به حرفه ی مدلینگ روی آورد.

زندگینامه آمبر اسمیت

بیوگرافی آمبر اسمیت

فعالیت هنری

در نوجوانی نیز در “Irene Marie Models” حضور یافت. ابتدا در ساحل میامی و بعد نیز در پاریس ، فرانسه ، مکانی که به مدت ۴ سال حرفه ی مدلینگ خود را در اروپا ادامه داد رفت. موفقیتش زمانی که موهای بلونده اش به رنگ دیگری تغییر شکل داد بدست آمد ، همین باعث شد که در دهه ۱۹۴۰ تا ۵۰ به یکی از ستاره های تلویوزیون بدل شود. وی در ابتدا در برنامه “Sports Illustrated Swimsuit Issue,” حضور داشت که برنامه ای پشت به پشت به حساب می آمد و نیز در دهه ۹۰ بود که عکسش را در مجله های “Esquire” به عنوان اولین دختر وارگاس پخش کردند.

هم چنین او اولین مدلی نیز میباشد که برای “Wonderbra” کار میکرده است. بعد از این نیز وی به کار در کنار عکاس هلموت نیوتون برای تبلیغات “Wolford” مشغول بوده است و هم چنین در این مدت زمان در سال ۲۰۰۲ در ” Venus Victoria” ، کمپانی خواهر کمپانی “Victoria’s Secret” به حرفه ی مدلینگ میپرداخته است.

کاور مجله های فشن

اسمیت در کاور مجله های فشن زیادی حضور داشته است و در مجله های women’s magazines Vogue, Elle, Cosmopolitan و Marie Claire, در کنار بقیه عکسش به عنوان کاور چاپ شده است. هم چنین در سال ۱۹۹۵ نیز عکسش کاور مجله ی “Playboy” بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیسا بونت

بعد از این نیز او تبلیغات for L’Oréal makeup, Buffalo Jeans, Camel cigarettes, Kahlúa liqueur, Volkswagen automobiles و Panama Jack را انجام میداده است ، در این مدت زمان برای طراحان فشن زیادی نیز در نقش مدل حرکتی بوده است.

اولین نقشی که اسمیت در آن حضور داشته است ، بازی در “Faithful,” اثر “Paul Mazursky” میباشد. در کنار این او در “The Funeral,” به کارگردانی “Abel Ferrara” و هم چنین “The Mirror Has Two Faces” اثر “Barbra Streisand” نیز بازی کرده است. در نقش سوزان نیز در “L.A. Confidential.” اثر “Curtis Hanson” بازی کرده است. در فیلم مشهور “American Beauty” نیز به نقش نمایی میپرداخته است. یکی از بهترین نقش هایی که تابحال داشته است بازی در سریال “Sin City Diaries” است که در ابتدا در سال ۲۰۰۷ اکران شد.

تاریخ تولد: ۲ مارس ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، تمپا، فلوریدا، آمریکا
قد: (۱٫۷۸ متر) ۵ فوت ۱۰ اینچ
رنگ مو: بلوند
رنگ چشم: خاکستری
والدین: راس اسمیث، کارل اسمیث

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آمبر اسمیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه