بیوگرافی دونگ یو زو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی دونگ یو زو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دونگ یو زو ، در سال ۲۰۱۰ ، برای بازی در فیلم “The Love of the Hawthorn Tree” انتخاب شد. با بازی در این فیلم توانست شهرت زیادی بدست آورد و چند جایزه را نیز کسب کند ، از جمله جایزه ی بهترین بازیگر زن و پنجاه ششمین ” Valladolid International Film Spain Festival” و هم چنین چند جایزه ی دیگر.

زندگینامه دونگ یو زو

بیوگرافی دونگ یو زو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فعالیت هنری

در سال ۲۰۱۱ ، نیز او به بازی در فیلم رمانتیک ” The Allure of Tears” و هم چنین فیلم جنگی ” The Road Of Exploring” پرداخت.
در سال ۲۰۱۳ نیز او به بازی در”The Palace” چهارمین و آخرین قسمت از سریال گونگ اثر “Yu Zheng” پرداخته است. در این فیلم او در نقش نوعی مونث از مخلوقات حضور داشته است. این فیلم توانست در جشنواره ی فیلم ” Beijing International Film” جایزه خوبی را بدست آورد. زو بخاطر عملکرد خوبی که در این برنامه داشت توانست جایزه بهترین بازیگر مرد موفق و هم چنین مشهورترین بازیگر زن را که هر سال برگزار می شد را بدست آورد.

سایر آثار

در سال ۲۰۱۴ ، او در کنار لین به بازی در “My Old Classmate”مشغول شده است. این فیلم توانست فروش خوبی داشته باشد و زو نیز تحسین های زیادی از سوی منتقدان کسب کرد و زو توانست در پنجاهمین ” Chinese Film Media”جایزه خوبی را کسب نماید. در همان سال ، وی به بازی در فیلم کمدی “Breakup Buddies” پرداخت. با وجود عکس های متداول و معمول او توانست شخصیت ” Sha Ma Te” (杀马特)” را در ” Breakup Buddies” بدست آورد. این فیلم فروشی بالای ۱۹۵ میلیون دلار داشته است و همین باعث شد که به یکی از پر فروش ترین فیلم های چین بدل شود. زو هم چنین در سریال تلویزیونی ” Love Is Life & Lies” نیز حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اکبر محسنی

در سال ۲۰۱۵ نیز او به بازی در فیلم “The Unbearable Lightness of Inspector Fan” و بعد نیز در فیلم “The Ark of Mr. Chow” پرداخته است. زو در تیم بازیگران سریال تلویزیونی ” Mo Du Feng Yun” نیز بوده است ، بعد نیز در ” Sparrow” حضور داشته است.
در سال ۲۰۱۶ نیز او به بازی در فیلم “Run for Love” پرداخته است. هم چنین در سریال ” We Are in Love” نیز حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۹۲ (سن ۲۸ سال)، شیجیاژوانگ، چین
قد: ۱٫۶۲ متر
آموزش: آکادمی فیلم پکن
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ فیلم هنگ کنگ برای بهترین بازیگر زن
نمایش‌های تلویزیونی: Shall I Compare You to a Spring Day، Love & Life & Lie، Sparrow، Magic City، Behind the Scenes

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دونگ یو زو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه