بیوگرافی هما قریشی

4 سال پیش
4.6/5 - (123 امتیاز)

بیوگرافی هما قریشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هما سالم قریشی متولد سال ۱۹۸۶ ، بازیگر هندی است. هما بازیگری را اولین بار با بازی در “Billa II,” شروع کرد که به کارگردانی چاکری تولتی بوده است.این برنامه ۷۰۰ کاندید داشت. گرچه در زمان انتخاب بازیگر نقش اصلی زن فیلم برای مدتی به تعویق افتاد. همین نیز احتمالا باعث شد که هما کار را رها کند. هما گفته بود که برای بازی در فیلم های زیادی در جنوب انتخاب شده بود ولی بنظر نقش ها برایش مناسب نبود.

زندگینامه هما قریشی

بیوگرافی هما قریشی

فعالیت هنری

با همه اینها وی اولین نقش مکمل را در فیلم “Gangs of Wasseypur – Part 1 (2012),” بازی کرده است. در این فیلم او در نقش همسر جنایت کار بازی کرده بود. هم چنین او در نقش کسی که زیبا ترین دختر دهکده بود نیز بازی کرده است. او سعی زیادی کرد تا آنچه را که میخواهد در نقشش به اجرا در آورد. بنظر بالیوود برویش اثر زیادی داشته است.

در سال ۲۰۱۲ نیز او جز یکی از بهترین بازیگران زن در بالیوود شد. حتی با اولین بازی نیز موفق شده بود. بعد از این موفقیت ها وی در دومین ساخت از “Gangs of Wasseypur series” به نام “Gangs of Wasseypur – Part 2” حضور داشته است. این دو برنامه توانستند در Cannes Film Festival باشند. به علاوه ی حضورشان در جشنواره ی فیلم هما نیز بخاطر بازی در هردو فیلم توانست نامزدی اولین بازی نقش زن و بهترین بازی مکمل را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا شفیعی‌جم

در همان سال هما در سه فیلم دیگری نیز به بازی پرداخت. او در ابتدا به بازی د ر”Luv Shuv Tey Chicken Khurana,” فیلمی کمدی پرداخت. این فیلم درباره ی خانواده ای بود که گذشته ی خاصی داشتند. این فیلم از موفقیت بالایی نیز برخوردار شد و بنظر همه بازی هما خارق العاده بوده است.

فیلم‌شناسی
فهرست برخی از فیلم‌هایی که هما قریشی در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

دی-دی
جولی ال‌ال‌بی ۲
شهر انتقام
یک و نیم بار وابسته به عشق
روزی روزگاری جادوگری بود
خانه پیروزی
کالا

تاریخ تولد: ۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، دهلی نو، هند
قد: ۱٫۶۵ متر
فیلم آینده: Mumbai Saga
خواهر و برادر: ساغیب سالم، هاسین قریشی، نعیم قریشی
آموزش: دانشگاه دهلی، Gargi College

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هما قریشی
4.6/5 - (123 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه