بیوگرافی آنا یاگوجینسکا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آنا یاگوجینسکا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنا یاگوجینسکا (لهستانی: Anna Jagodzińska؛ زادهٔ ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۷) مانکن اهل لهستان است.

زندگینامه آنا یاگوجینسکا

بیوگرافی آنا یاگوجینسکا

زندگی شخصی

عکس وی بر روی جلد مجلات مشهور مختلفی بوده است و وبگاه «مدلز دات کام» او را در ردهٔ نهم مدل‌های برتر خود در دسامبر ۲۰۱۱ میلادی قرار دارد.

یاگودزیسسکا در ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۷ در Sierpc ، لهستان متولد شد. وی در سال ۲۰۰۳ با NEXT Model Model Management قرارداد امضا کرد و اولین بازی باند خود را در نمایشگاه Pringle of Scotland Fall Fall 2003 انجام داد. بعداً در همان سال ، او به نیویورک سیتی نقل مکان کرد. در طول هفته های مد بهار ۲۰۰۴ (سپتامبر ۲۰۰۳) ، وی برای DKNY و Marc توسط Marc Jacobs الگوبرداری کرد. سال موفقیت او در سال ۲۰۰۴ بود. او در الکساندر مک کوئین ، بربری ، شانل ، مارنی و پرادا طی هفته های مد پاییز ۲۰۰۴ قدم زد. در آن سال ، وی همچنین در سرمقاله های W ، Vogue Italia و i-D ظاهر شد و در آگهی های BCBG Max Azria ، Moschino Cheap & Chic و Pollini مدل سازی کرد.

در سال ۲۰۰۵ ، Jagodzińska در روی جلدهای Revue de Modes فرانسه ، Vogue استرالیا و L’Officiel ظاهر شد. او همچنین در یک سرمقاله انگلیسی Vogue ظاهر شد. او در نمایش های مد برای Derek Lam ، Diane Von Furstenberg ، Marc Jacobs و Peter Som قدم زد. سرانجام ، او برای عطر Moschino Funny و برای فروشگاه Neiman Marcus مدلینگ کرد. در سال ۲۰۰۶ ، Jagodzińska روی جلد German Vogue و در سرمقاله Vogue Italia ظاهر شد. او همچنان در تبلیغات Moschino ظاهر شد و در کمپین تبلیغاتی بهاری H&M مدل شد. Jagodzińska سپس از مدل سازی فاصله گرفت تا به مطالعه و تحصیل بپردازد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهشید جوادی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنا یاگوجینسکا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه